کد خبر : 1617224 | 22 خرداد 1398 ساعت 13:26 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

بمب پدیده در جاده کرج ترکید

دروازه بان استقلالی ها در جاده قدیم کرج با مدیران پدیده مذاکره کرده و با آنها به توافق رسید.

بمب پدیده در جاده کرج ترکید

به گزارش "ورزش سه"، هر چند مدیران پدیده ترجیح می دهند که توافق با رحمتی را تکذیب کنند و مدیران استقلال سیاست سکوت اتخاذ کردند اما انتقال رحمتی به پدیده مشهد به سر انجام رسیده و این بازیکن لیگ نوزدهم با پیراهن تیم جدیدی در لیگ برتر به میدان می رود.


رحمتی سه شنبه شب در جلسه ای که از ساعت 9 شب آغاز شد و تا نیمه شب ادامه داشت، با توجه به درخواست گل محمدی با مدیران پدیده مذاکره کرد و در نهایت مدیران این مجموعه که در دفتر کار خود در شهر خودرو و در جاده کرج میزبان رحمتی بودند توانستند او را مجاب کنند تا برای امضای قرارداد با این باشگاه مشهدی که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد، مخالفت نکرده و راهی نماینده مشهد در لیگ برتر شوند.


رحمتی پیش از این دو مرتبه استقلال را ترک کرده بود و حالا انتقال او به نماینده مشهد که هدایت آن را یکی از دوستان قدیمی رحمتی بر عهده دارد می تواند تجربه ای متفاوت در سال های پایانی فوتبال او باشد که در این مدت با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است.


کاپیتان استقلال فعلا این مذاکره و یا توافق را تایید نکرده است اما این موضوع تا روزهای آینده به صورت رسمی از سوی هر دو طرف اعلام شود.

دیدگاه‌ها