کد خبر : 1000489 | 17 بهمن 1391 ساعت 11:02 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

عرب:

سپاهان را باتمام سپاهیانش شکست می‌دهیم

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شکست دادن سپاهان در اصفهان دور از دسترس نبوده و برای دستیابی به این نتیجه تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

سپاهان را باتمام سپاهیانش شکست می‌دهیم
روح‌الله عرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: من و مهاجمان تیم در بازی مقابل گهر دورود مقصر بوده و به خاطر کسب نکردن سه امتیاز این دیدار از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تماشاگران آبادانی در روز بازی برابر گهر دورود از تیم حمایت کرده و شایسته تقدیر هستند.
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: به هواداران تیم فوتبال نفت آبادان این اطمینان را می‌دهم که دل تمام بازیکنان مجموعه هنوز هم با تیم بوده و تا لحظه آخر دست از تلاش برنمی‌داریم.
وی با اشاره به بازی بعدی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور خاطرنشان کرد: بدون تردید بازی در برابر تیمی که همواره مدعی قهرمانی بوده و است آسان نیست.
عرب تصریح کرد: در بازی جام حذفی با بازیکنان غیر اصلی خود تنها مغلوب بدشانسی شده و می‌توانستیم سپاهان را در اصفهان شکست بدهیم.
وی در پایان اضافه کرد: شکست دادن سپاهان در اصفهان دور از دسترس نبوده و برای دستیابی به این نتیجه تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر کشور در خانه در برابر گهر دورود با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد.
نماینده آبادان در لیگ برتر در ادامه همین مسابقات روز جمعه هفته جاری در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

دیدگاه‌ها