کد خبر : 1000800 | 21 بهمن 1391 ساعت 14:14 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوکار: فیروزی در هواپیما سکته کرد

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت‌آبادان می‌گوید در حالی که در پرواز اصفهان به اهواز بودند سرمربی این تیم دچار حمله مغزی شده است.

جوکار: فیروزی در هواپیما سکته کرد
علی فیروزی سرمربی تیم نفت آبادان روز گذشته درحالی که در هواپیما به سر می برد دچار حمله مغزی شده و پس از فرود هواپیما، به بیمارستان منتقل شد.
جوکار مدیر رسانه ای تیم فوتبال نفت آبادان در این زمینه به خبرنگار فارس اظهار داشت: بعد از نشست خبری، علی فیروزی در حال رفتن به سمت اتوبوس تیم بود که یک فرد معلوم الحال جلوی فیروزی را گرفت و شروع به انتقاد از شکست مقابل سپاهان کرد. سرمربی تیم مودبانه به او گفت که آنجا را ترک کند اما این فرد توهین های خود را بیشتر کرد و می گفت چرا فیروزی تعویض های خوبی انجام نداده است.
وی افزود: وقتی اعتراض های او بیش از حد شد فیروزی هم از کوره در رفت و با این فرد به جر و بحث پرداخت و ما به زور فیروزی را روانه اتوبوس کردیم. در فرودگاه اصفهان حال وی بد شد و اورژانس را خبر کردیم. پس از دقایقی حال او بهتر شد و به هواپیما رفتیم اما هنوز 20 دقیقه ای از پرواز نگذشته بود که حال علی فیروزی به شدت بد شد به طوری که خیلی ترسیده بودیم و کل اعضای حاضر در هواپیما تحت تاثیر این مسئله قرار گرفتند. در فرودگاه اهواز بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کردیم و امیدواریم که حالش بهبود پیدا کند.
تیم نفت آبادان روز گذشته مقابل سپاهان تن به شکست 3 بر صفر داد.

دیدگاه‌ها