کد خبر : 1000879 | 22 بهمن 1391 ساعت 11:22 | 900 بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ:گل دوم وضعیت دورتموند را به هم ریخت

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند معتقد است با دریافت گل دوم از هامبورگ، شیرازه تیمش از هم پاشید و شکستی سنگین در کارنامه اش ثبت شد.

کلوپ:گل دوم وضعیت دورتموند را به هم ریخت
شب گذشته در اولین سری از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس لیگا، زردپوشان دورتموندی متحمل شکست عجیبی از هامبورگ در خانه شدند. شاگردان یورگن کلوپ که دو فصل گذشته را با کسب مقام قهرمانی مسابقات به پایان بردند، 4 بر یک در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک تسلیم بندرنشینان هامبورگ شدند.
یورگن کلوپ پس از بازی به خبرنگاران گفت: این بازی مملو از اتفاقات عجیب بود. باید اعتراف کنم هامبورگی ها از همان ابتدا کار بهتری ارائه کرده و بیشتر بر بازی تسلط داشتند.
او ادامه داد: پس از این که گل دوم را خوردیم و 2 بر یک عقب افتادیم، نظم تیم به هم ریخت و اوضاع نامساعد شد. اخراج روبرت لواندوفسکی نیز در کسب این نتیجه تاثیرگذار بود.
او افزود: در پایان با آنچه در توان داشتیم و همینطور از خودگذشتگی بازی کردیم اما حریف دورتموند در این بازی تیمی واقعا قوی بود که نتیجه را به سود خود بهتر کرد.
در این دیدار ابتدا میزبان توسط لواندوفسکی در دقیقه 17 گلزنی کرد و دورتموند را پیش انداخت. اما از یک دقیقه بعد هامبورگ برای کسب برد متحول شد. این تیم در دقایق 18 و 62 توسط رودنف و 26 و 89 توسط سون به گل رسید.
دورتموند اکنون با 39 امتیاز در رده دوم جدول پس از بایرن مونیخ (54 امتیاز) قرار دارد.

دیدگاه‌ها