کد خبر : 1002785 | 12 اسفند 1391 ساعت 09:10 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رودکی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد

کاپیتان سنگین وزن تیم ملی جودوی ایران به دلیل آسیب دیدگی‌ و همچنین عمل جراحی دوباره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست می‌دهد.

رودکی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد
محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قبل از بازی‌های المپیک به دلیل آسیب دیدگی‌ شدید از ناحیه زانو و همچنین پارگی عضله چهار سر ران مجبور شدم پایم را جراحی کنم و با گذشت بیش از هشت ماه مقداری مصدومیتم بهتر شده بود که پس از معاینات پزشکم تشخیص داد که دوباره جراحی کنم.
وی افزود: دکتر رازی به دو دلیل تشخیص داده که پایم را دوباره جراحی کنم. دلیل اول در آوردن پیچ و پلاتینی است که از عمل اول در پایم وجود دارد، دوم اینکه عضله چهار سر ران پای من خیلی آسیب دیده بود و در عمل اولی که انجام دادم، تقریبا 90 درصد پارگی عضله برطرف شد و مجبور هستم دوباره جراحی کنم تا عضله‌ام کاملا بهبود یابد.
قهرمان جودوی آسیا در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است عمل دوم پایش را انجام دهد، گفت: همه چیز به نظر پزشکم بستگی دارد، اما فکر می‌کنم که هفته‌ آینده جراحی کنم.
قهرمان بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که با توجه به عمل جراحی دوم خود چه زمانی می‌تواند به اردوهای تیم ملی برگردد و آیا به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رسد؟ ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا حدود دو ماه دیگر در تایلند برگزار خواهد شد و با توجه به مصدومیتی که دارم و عمل جراحی که انجام خواهم داد، قطعا به مسابقات آسیایی نخواهم رسید. من طلای دوره قبل مسابقات را در ازبکستان دارم و دوست داشتم که این بار هم این مدال را تکرار کنم،‌ اما گویا نمی‌شود.

دیدگاه‌ها