کد خبر : 1003345 | 17 اسفند 1391 ساعت 08:27 | 817 بازدید | 0 دیدگاه

پایان نشست روسای فدراسیون های غرب آسیا

نشست روسای فدراسیون های فوتبال غرب آسیا بدون انتخاب و معرفی نامزد مورد نظر برای انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پایان یافت.

پایان نشست روسای فدراسیون های غرب آسیا
به گزارش ایرنا، رسانه های عربی گزارش دادند: در نشست روسای فدراسیون های فوتبال غرب آسیا که برای معرفی و حمایت از نامزد مورد علاقه این کنفدراسیون در امان پایتخت اردن برگزار شد ، شرکت کنندگان بر انتخاب یک نامزد از سه نامزد غرب آسیا تاکید کردند.
این نشست با حضور 13 نفر از روسای فدراسیون های غرب آسیا بنا به دعوت علی بن الحسین رییس اردنی کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا برای به اجماع رسیدن اعضا جهت معرفی یک نامزد از سه نامزد منطقه غرب آسیا به منظور پیروزی در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل  فور سیزنز اردن برگزار شد.
رییس کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا پس از این نشست در کنفرانس خبری اظهار کرد: در این نشست تصمیمی برای معرفی نامزد مورد نظر اعضای این کنفدراسیون غرب آسیا اتخاذ نشد.
علی بن الحسین افزود: نامزدهای انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نشست به بیان برنامه ها و دیدگاههای خود برای آینده فوتبال آسیا پرداختند.
وی افزود: همچنین روسای فدراسیون های فوتبال غرب آسیا ، دیدگاهها و انتظارات خود از رییس آینده فدراسیون فوتبال آسیا را بیان کردند و بر سر اینکه از منطقه غرب آسیا یک نامزد در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کند به توافق رسیدند.
رییس کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا افزود: برنامه های ارائه شده از سوی نامزدهای انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست بعدی روسای فدراسیون های غرب آسیا که در ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد، به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: در نشست آتی روسای فدراسیون های فوتبال غرب آسیا نامزد مورد حمایت این کنفدراسیون انتخاب و معرفی می شود.
علی بن الحسین با بیان اینکه برای انتخاب مورد نظر کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا ، این نشست کافی نبود تصریح کرد: این نشست مقدمه ای برای توافق اعضای این کنفدراسیون جهت انتخاب نهایی نامزد مورد نظر می باشد.

دیدگاه‌ها