کد خبر : 1003792 | 21 اسفند 1391 ساعت 11:52 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جهان‌عالیان: الغرافه حریف قدرتمندی است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: الغرافه تیم بسیار قدرتمندی است و در این دیدار باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به 3 امتیاز برسیم.

جهان‌عالیان: الغرافه حریف قدرتمندی است
ایمان جهان‌‌عالیان در مورد پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. بهتر از صبا کارکردیم و به مزد برتریمان رسیدیم، صبا تیم بسیار خوبی است اما در این دیدار نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم.
به گزارش فارس ، وی در مورد گل اول سپاهان که توسط او به ثمر رسید عنوان کرد: این گل‌ حاصل زحمت‌های تمام تیم بود، ارسال بازیکنمان از جناح راست به من رسید که پس از پشت سر گذاشتن مدافع و دروازه بان توانستیم گل اول تیمم را به ثمر برسانم.
جهان‌عالیان در مورد دیدار مقابل الغرافه اظهار داشت: الغرافه تیم بسیار خوب و قدرتمندی است، آنها بازیکنان برجسته اروپایی را به عضویت خود درآورده‌اند که این باعث شده قدرت بیشتری پیدا کنند. به هیچ عنوان آنها را دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: تیم قدرتمند و با تجربه‌ای داریم، امیدواریم مثل دیدار مقابل النصر هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر از قبل شود.
بازیکن تیم سپاهان در مورد برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ 10 فروردین گفت: در مورد این موضوع نظر خاصی ندارم و باید بزرگترهای تیم و مسئولان باشگاه در این مورد تصمیم گیری کنند. امیدوارم هر چه که به صلاح تیم است اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها