کد خبر : 1004423 | 27 اسفند 1391 ساعت 14:49 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم‌زاده:

از بازی بااستقلال درآزادی ناراحت نیستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی می‌کنیم ناراحت نیستیم.

 از بازی بااستقلال درآزادی ناراحت نیستیم
منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: قبل از هرچیز پیشاپیش سال نو را به مردم ایران و همه کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم. امیدوارم در سال جدید در همه زمینه‌ها آرامش داشته باشیم. بازی سختی نداریم بلکه بازی خوبی داریم چون وقتی در آزادی بازی می‌کنیم همه بازیکنان دوست دارند در این زمین فوتبال بازی کنند. اصلا نگران نیستیم که چرا در آزادی بازی می‌کنیم. می‌دانیم اگر بازیکنان اندازه‌های خود را بدانند می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.
به گزارش فارس: وی افزود: تیم ما با تفکراتی که دارد به دنبال یک فوتبال خوب است. همه می‌دانیم بازی رودر روی ما با استقلال، سپاهان و تراکتورسازی منفعت خاصی برای تیم‌های بالای جدولی دارد و سودش هم برای ماست که می‌توانیم به بالاتر برویم. خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم و امیدوارم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.
ابراهیم‌زاده درمورد لیگ 16 یا 18 تیمی گفت: در این زمینه فاکتور جمعیت، وسعت و امکانات سخت افزاری باید در نظر گرفته شود. از نظر وسعت نیازمند 18 تیم در لیگ برتر هستیم از سویی دیگر وقتی به زمین‌ها و شرایط رفت و آمد نگاه می‌کنیم باید 16 تیمی باشند اما تیم‌هایی باید به لیگ برتر بیایند که امکانات داشته باشند. نیم فصل درگیری داشتیم که گهر در کدام شهر باید بازی کند. مثلا شهر بزرگی مثل شیراز ورزشگاه حافظیه دارد اما در ورزشگاهی دیگر بازی‌ها انجام می‌شود. همه هم مصاحبه می‌کنند اما دردی درمان نمی شود. متاسفانه پروازها هر روز از شهرها انجام نمی‌شود. اگر همین شرایط را داریم باید 16 تیمی شویم اما جمعیت و وسعت می‌طلبد 18 تیمی باشیم.

دیدگاه‌ها