کد خبر : 1006838 | 29 فروردين 1392 ساعت 22:12 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان:دوست‌دارم در اسپانیا یا انگلیس بازی‌کنم

ایلکای گوندوگان، هافبک دورتموند، اعلام کرد دوست دارد در آینده به لالیگا یا لیگ برتر انگلیس برود اما تاکید کرد که از اینکه قراردادش را با دورتموند تمدید کرده، خوشحال است.

گوندوگان:دوست‌دارم در اسپانیا یا انگلیس بازی‌کنم
این ملی پوش آلمانی در رقابت های این فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشته و شایعاتی در مورد انتقالش به چند باشگاه بزرگ از جمله بارسا منتشر شده است اما پیش از این در گفتگو با بیلد اعلام کرد که کاملا مطمئن است که فصل آینده هم در دورتموند خواهد ماند.
به گزارش گل، او تاکید کرد که آماده است تا برای تمدید قراردادش با مدیران دورتموند مذاکره کند؛ با این وجود رفتن به انگلیس یا اسپانیا را یکی از رویاهای دوران حرفه ای اش دانست.
گوندوگان به نشریه آ.اس گفت:" هدف من بازی کردن در انگلیس یا اسپانیاست. بدون تردید، از بودن در اینجا راضی هستم اما یک برنامه ای برای دوران حرفه ای ام دارم. نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد اما آنچه در حال حاضر می خواهم، بازی کردن در یکی از این دو کشور است. سبک بازی های لالیگا را دوست دارم.
بسیاری معتقدند گوندوگان در آینده می تواند جای شواین اشتایگر را در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان پر کند
من تا سال 2015 با دورتموند قرارداد دارم و باشگاه به دنبال تمدید قرارداد است. ما در حال حاضر در حال مذاکره هستیم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست."
گوندوگان که در تابستان 2011 از نورنبرگ به دورتموند پیوست، از آن زمان به یکی از ارکان اصلی تیم کلوپ تبدیل شد. 
گفته می شود رئالی ها این ستاره ترک تبار را به عنوان گزینه ای برای جانشینی ژابی آلونسو در نظر دارند.

دیدگاه‌ها