کد خبر : 1007169 | 02 اردیبهشت 1392 ساعت 10:17 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدول برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس

در ادامه هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس لوئیس سوارز مهاجم تیم فوتبال لیورپول با بیست و سه گل زده همچنان در صدر جدول گلزنان برتر این جام قرار دارد.

جدول برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس
پس از سوارز، روبین فان پرسی مهاجم هلندی تیم فوتبال منچستر یونایتد با بیست و یک گل زده دوم است. گرت بیل Gareth Bale از تاتنهام با هجده گل زده در جایگاه سوم قرار دارد.
میچو از سوانسی سیتی نیز تا کنون هفده گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است و در جایگاه بعدی قرار دارد.
کریستین بنتکه از آستون ویلا و دمبا با از چلسی نیز هریک تا کنون پانزده گل به ثمر رسانده اند. ریکی لمبرت از ساوتهمپتون نیز چهارده گل زده در جایگاه بعدی است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، دمیتری برباتوف از فولهام و روملو لوکاکو از وست برومویچ با سیزده گل زده در جایگاه بعدی جدول برترین گلزنان این جام هستند.
سانتی کازورلا از آرسنال، فرانک لمپارد از چلسی، ادین ژکو از منچستر سیتی و وین رونی از منچستر یونایتد نیز بازیکنان دوازده گله هستند. جرمین دفوئه از تاتنهام، اولیویه ژیرو از آرسنال، تئو ولکات از آرسنال، مارونه فلایینی از اورتون، کارلوس ته‌وز از منچستر سیتی و استیون فلچر از ساندرلند با یازده گل زده در جایگاه بعدی هستند.
ژرارد از لیورپول،‌ خوان ماتا از چلسی، سرخیو آگرو از منچستر سیتی، آدام لو فوندر از ریدینگ و آرونا کانه از ویگان اتلتیک بازیکنان ده گله این رقابت ها هستند.

دیدگاه‌ها