کد خبر : 1009539 | 24 اردیبهشت 1392 ساعت 15:15 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

صداقت:

مسئولان غاصبانه به فوتبال تبریز نگاه می‌کنند

سرپرست تیم شهرداری تبریز گفت: اگر مسئولان کمیته انضباطی قدرت داشتند من را اعدام می کردند.

مسئولان غاصبانه به فوتبال تبریز نگاه می‌کنند
فرهاد صداقت در خصوص حکم کمیته انضباطی علیه تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: تا دقیقه 85 بازی با راهیان کرمانشاه داشتیم حذف می شدیم و این تیم فولاد یزد بود که با شکست دادن استقلال خوزستان ما را لیگ برتری کرد، کمیته انضباطی با چه حسابی می گوید ما به بازیکنان تیم راهیان کرمانشاه چهار سکه بهار آزادی داده ایم؟! اگر رشوه داده بودیم در این صورت باید این تیم را با اختلاف شکست می دادیم.
به گزارش ایسنا ، وی افزود: کدام آدم عاقل در لابی هتل به بازیکن حریف 4 سکه می دهد و حتی عکس هم می اندازد؛ نکته جالب اینجا است که فدراسیون این عکس را به ما نشان نمی دهد و فقط ادعا می کنند تبانی شده است، اعتقاد دارم به هیچ وجه تبانی در کار نیست و مشکل این افراد فقط با تبریز است و نمی خواهند سه تیم از این شهر در لیگ برتر حضور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: 10 هفته پیش با فولاد یزد بازی کرده ایم و این تیم را شکست دادیم، حالا بعد از این مدت سرمربی این تیم ادعا می کند بازیکن شماره چهار شان در بازی مقابل شهرداری کم کاری کرده است؛ مسئولان کمیته انضباطی فقط روی ادعای یک فرد علیه ما حکم صادر می کنند، در صورتیکه اصلأ ما با هیچ بازیکنی از این تیم هیچ حرفی نزده ایم.
سرپرست تیم شهرداری تبریز بیان کرد: بعضی افراد در تبریز هستند که با چشم غاصبانه به فوتبال نگاه می کنند و درک زیادی از فوتبال ندارند.
وی اضافه کرد: رئیس هیات فوتبال تبریز در نامه ای به فدراسیون کتبأ اعلام کرده است در بازی با شهرداری بندرعباس قرار بود تیم شهرداری تبریز تبانی کند و به همین دلیل مسئولان این تیم اجازه نداده اند از این دیدار فیلم برداری شود، که این ادعا هم درست نیست و مانده ام روی چه مدرکی این صحبت ها بیان می شود.
صداقت اظهار کرد: دو سال است در حق فوتبال تبریز اجحاف می شود؛ دو فصل پیش خود مسئولان کمیته انضباطی به مدیر باشگاه گسترش فولاد گفتند شما حق هستید و تیم نساجی تخلف کرده است و باید به لیگ صعود کنید، اما اجازه نمی دهیم از تبریز سه تیم در لیگ حضور داشته باشد!
وی افزود: سال قبل هم گهر در سناریویی ساختگی با گل دقایق پایانی لیگ برتری شد و سوای این مسئله یکی از تیم ها با بازیکنی که سرباز فراری بوده در مقابل ماشین سازی بازی کرده بود و طبق قانون، سال قبل هم باید ماشین سازی به لیگ برتر می آمد، مطمئن هستم اگر امسال ما دوم می شدیم هیچ کس از تبانی حرف نمی زد چرا که همه ساله در لیگ برتر تیم های مطرح تبانی می کنند ولی حتی صدای مسئولان کمیته انضباطی هم در نمی آید.
صداقت تأکید کرد: فدراسیونی ها می ترسند تیم های مورد نظرشان در هر سال سه بار به تبریز بیایند و مقابل تیم های این شهر 9 امتیاز از دست دهند.
وی عنوان کرد: دسته اولی شدن شهرداری را به آقای فردوسی پور تبریک می گویم وی در این باره خیلی زحمت کشیده است و دو هفته پیاپی تا ساعت دو شب علیه شهرداری برنامه اجرا کرده است و دیروز از خوشحالی نمی دانست چه کار کند و مانده ام سال قبل که تبانی تیم فوتسال پرسپولیس علنی شد در برنامه نود فقط در حد چند دقیقه روی این مسئله صحبت شد.
سرپرست تیم شهرداری تبریز گفت: باشگاه شهرداری وکیل گرفته و به شدت دنبال حق و حقوق پایمال شده خود است و یکی از مسائلی هم که در این حکم ما را ناراحت کرده این است که فقط مسئولان سایر تیم ها محروم شده اند و خود تیم ها نه، این در حالی است که هم مسئولان و هم خود تیم شهرداری محروم شده است.
وی در پایان سخنانش بیان کرد: کسی که فوتبال را می فهمد در قبال این حکم ها فقط می خندد!

دیدگاه‌ها