کد خبر : 1010506 | 03 خرداد 1392 ساعت 12:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقارنسب:

ترس از قطر به نفع فوتبال ایران است

کارشناس فوتبال گفت: شکست تیم ملی مقابل عمان آن هم در غیاب 7-8 بازیکن نمی‌تواند ملاک ارزیابی ملی‌پوشان قرار بگیرد.

ترس از قطر به نفع فوتبال ایران است
بیژن ذوالفقارنسب در خصوص شکست 3 بر یک تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل عمان گفت: به نظرم نتیجه این مسابقه نباید باعث شود ما اشتباه محاسباتی انجام دهیم چرا که نتیجه این مسابقه ملاکی برای ارزیابی تیم ملی نیست و باید تیم ملی را برای سه دیدار پیش رو از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آماده کنیم که هر کدام یک فینال محسوب می‌شود.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: باید با کمترین اشتباه، بهترین نتایج را در سه بازی آینده بگیریم و به دلیل شکست تیم ملی مقابل عمان نباید ناامید باشیم. چرا که در این دیدار 7-8 بازیکن اصلی تیم ملی حضور نداشتند و مطمئنا بازی متفاوت‌تری مقابل قطر انجام خواهیم داد.
این کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ارائه یک بازی دقیق و بدون اشتباه مقابل قطر باید در راس اهداف تیم ملی باشد و با آنالیز بازی‌های گذشته قطر بتوانیم نهایت استفاده را از ضعف‌های آنها ببریم و سه امتیاز حساس این مسابقه را تصاحب کنیم.
ذوالفقارنسب در خصوص اینکه این روزها حساسیت بسیار بالایی را برای دیدار تیم ملی مقابل قطر به وجود آوردند، گفت: این یک واقعیت است ما هر گاه در رویارویی با تیمی که ترس داشتیم بهتر بازی کردیم و به نظر من ترس از قطر برای تیم ملی مفید خواهد بود. ترسی که از نظر ورزشی از قطر داریم خوب و مفید خواهد بود و حالا بازیکنان و اهالی فوتبال عزم خود را جزم می‌کنند تا با تمام توان مقابل قطر ظاهر شده و این تیم را شکست دهند.
وی اضافه کرد: نباید با پیش‌بینی‌های ناصحیح از هم اکنون برای تیم ملی آیه یاس خواند بلکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنان بدون دغدغه و استرس به فکر کسب نتایج لازم در سه دیدار آینده باشند.
این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه فضای حمایتی از تیم ملی در کشور به وجود نیامده، گفت: شاید این حمایت همه جانبه از تیم ملی زود است. انشاءالله با نزدیک شدن به مسابقه برابر قطر و دو دیدار بعد از آن فضای حمایت از تیم ملی از سوی مسئولان کشور و اهالی فوتبال فراهم خواهد شد و فدراسیون فوتبال باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا شرایط خوبی که برای دیدار رفت مقابل کره جنوبی برای تیم ملی به وجود آمده، دوباره برای سه دیدار آینده تیم ملی تکرار شود.
ذوالفقارنسب تاکید کرد: مطمئنا حمایت از تیم ملی از سوی تمامی اهل فوتبال در موفقیت این تیم بی‌تاثیر نخواهد بود و می‌تواند باعث شود بازیکنان با روحیه مضاعف در سه دیدار آینده به میدان بروند.

دیدگاه‌ها