کد خبر : 1010623 | 04 خرداد 1392 ساعت 14:24 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ثابتی:

اولویت اول، دوم و سومم تراکتورسازی است

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از حضور در تراکتورسازی رضایت دارم و اولویت اول، دوم و سومم حضور در این تیم است.

اولویت اول، دوم و سومم تراکتورسازی است
مهدی ثابتی در مورد عملکرد تراکتورسازی در لیگ سال قبل، گفت: سال خوبی بود و یکی از بهترین سال‌های ورزشی خودم را پشت سر گذاشتم، خدا را شکر با نایب قهرمانی در لیگ برتر توانستیم برای دومین سال پیاپی سهمیه آسیا را کسب کنیم. در مورد خودم نیز از عملکردم رضایت دارم و طبق گفته کارشناسان توانستم بازی‌های خوبی را ارائه کنم. سال بسیار خوبی بود هرچند که فکر می کنم حتی می توانستیم قهرمان شویم و وضعیت برایمان بهتر شود.
به گزارش فارس،وی در مورد شرایط مدیریتی تراکتورسازی تبریز گفت:‌ سردار جعفری دو هفته مانده به پایان لیگ استعفا کرد و پس از او حمید زینی‌زاده به عنوان سرپرست موقت و سپس مدیرعامل باشگاه انتخاب شد. زینی‌زاده فرد بسیار خوب و زحمت‌کشی است اما تغییرات مدیریتی باعث شده او تنها بماند و یک تنه بار تیم روی دوشش باشد. به نظر من اگر مدیرعامل ابتدا تکلیف بازیکنان را مشخص کند، بسیار بهتر است. قرارداد عده‌ای از بازیکنان به اتمام رسیده است و تعدادی نیز از لحاظ مالی تسویه نکردند.
وی تاکید کرد: به هرحال باید به این مسئله رسیدگی شود و تیمی که می‌خواهد در 3 جبهه بجنگد و در لیگ برتر قهرمان شود، باید برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سایرین انجام دهد. به هرحال امیدوارم هرچه زودتر به این مسائل رسیدگی شود.
دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد وضعیت قراردادش با تراکتورسازی عنوان کرد:‌قراردادم تمام شده است، البته اولویت اول، دوم و سوم من برای سال بعد حضور در تراکتورسازی است به شرطی که به ما فکر کنند و تسویه مالی انجام شود. تاکنون آن طور که من حساب کردم حدود 35 تا 40 درصد از قراردادم باقی مانده است.
ثابتی در پایان تاکید کرد: تبریز شهر اولین‌هاست و تراکتورسازی باید پس از 2 عنوان نایب‌ قهرمانی سال بعد قهرمان شود. این مسئله حق هواداران است و امیدوارم با دعای مردم شاهد چنین موضوعی باشیم.

دیدگاه‌ها