کد خبر : 1011058 | 08 خرداد 1392 ساعت 16:12 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

محمدرضایی: اولویتم استقلال است

هافبک استقلال با ابراز امیدواری از حضور در استقلال برای فصل آینده می‌گوید با جان و دل در استقلال بازی می‌کرده و بازی نکردنش سلیقه‌ امیر قلعه‌نویی بوده است.

محمدرضایی: اولویتم استقلال است
عباس محمدرضایی درباره آخرین وضعیتش گفت: من با استقلال قراردادی یک سال و نیمه دارم. در حال حاضر در سفر هستم و بعد از بازگشت به تهران اولویتم با باشگاه استقلال است و اگر با این تیم به توافق برسم در استقلال می‌مانم. در صورتی که با استقلال به توافق نرسم، سایر پیشنهادها را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنم.
به گزارش ایسنا ، او در پاسخ به این سوال که چرا در فصل گذشته بازی‌های کمتری را از او شاهد بوده‌ایم، بیان کرد: بارها گفته‌ام وقتی که به استقلال آمدم یک خلاء بزرگ در خط هافبک این تیم بود. با حضور من، حاتمی و اشجاری این خلاء پر شد. گواه این صحبتم آمار وضعیت تهاجمی و دفاعی استقلال است. بازی نکردنم در استقلال به نظر مربی بود. آقای قلعه‌نویی صلاح دیدند که من بازی نکنم اما مهم هدف ما بود که قهرمانی است. خودم انتظار داشتم بیشتر بازی کنم. من با جان و دل در تمرین‌ها کار می‌کردم و با وجود مشکلات مالی همیشه تلاش می‌کردم، کارم را ادامه دهم. به نظرات آقای قلعه‌نویی احترام می‌گذاشتم؛ چرا که هدف همه قهرمانی در لیگ و رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا بود. به طور قطع برای سال بعد باید رویه‌ای را انتخاب کنم که از نظر فوتبالی ضرر نکنم.
هافبک استقلال در ادامه افزود: همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند. تا زمانی که در میدان بودم استقلال هیچ گاه نباخت. همیشه سعی می‌کردم با تمام جان و دلم در میدان حاضر شوم.
محمدرضایی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکردش در فصل گذشته راضی بوده است، بیان کرد: مردم باید در این باره نظر دهند. من در هر تیمی که بازی کرده‌ام، فیکس بوده‌ام. در فجر سپاسی که تیمی بود که از آن توقع بالایی نمی‌رفت، عالی بازی می‌کردم. از نظر فنی خدا به من توان خوبی داده و بازی نکردن من سلیقه مربی بود. من تابع نظر ایشان بودم و فکر می‌کنم بی‌حاشیه بودنم باعث شد بازی‌هایم کمتر به چشم بیاید.
او در پایان و در پاسخ به این سوال که نظری هم‌بازی پیشین او در فجر سپاسی و بازیکن احتمالی فصل بعد استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: برای محمدمهدی نظری آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر با هم در استقلال بودیم تلاش می‌کنیم تا به اهداف بزرگ استقلال برسیم. او بازیکن خوب و زحمتکشی است. نظری بسیار آینده‌دار است و می‌تواند جزو کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال شود.

دیدگاه‌ها