کد خبر : 1011647 | 14 خرداد 1392 ساعت 22:48 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی نظری استقلالی شد

پس از مذاکراتی که بین علی امیری معاون باشگاه استقلال و مهدی نظری انجام شد بالاخره نظری با استقلال به توافق رسید و قراراد یک ساله ای امضا کرد .

مهدی نظری استقلالی شد
از نیمه های فصل پیش زمزمه حضور نظری در استقلال شنیده می شد و اکنون این زمزمه به واقعیت پیوست . نظری گفت: امیر قلعه نویی و هواداران پرشور و دوست داشتنی استقلال باعث شد تا پیشنهادهای خیلی سنگین سایر تیم ها را رد کنم و در استقلال حضور یابم وامیدوارم با این تیم به موفقیت های خوبی دست یابم . البته آقای امیری معاون باشگاه هم یک انسان بسیار خوب و دوست داشتنی است و در این جلسه علاقه من به ایشان بیشتر شد و همانند برادر بزرگتر دوستشان دارم.
به گزارش اول نیوز ، وی افزود : در استقلال مهاجمان باتجربه و خوبی وجود دارد و من هم می خواهم در کنار آنها قابلیت های خود را بیش از پیش به نمایش بگذارم و تمام تلاشم را میکنم تا در بازیهای آسیایی به خوبی بدرخشم و با استقلال قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.
در این جلسه امیر قلعه نویی به دلیل مسافرت خارج از کشور حضور نداشت اما بصورت تلفنی با معاون باشگاه و نظری مذاکره کرد و نظر مثبت خود را اعلام کرد .
مهدی نظری در خصوص فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: من تیم فجر و همه عوامل و بخصوص هوادارانش رو دوست دارم و دین خود را به تیم ادا کرده‌ام و برای پیشرفت فوتبالم از این تیم جدا شدم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای مردم خوب شیراز و استان فارس در سطح اول فوتبال کشور باشم .
استقلال تمرینات یک هفته ای خود را از روز شنبه در تهران آغاز می کند و پس از آن به اردویی خارج از کشور می رود.
مهاجم جدید و ۲۳ ساله استقلال در پایان گفت " من از کودکی یک استقلالی بوده ام و آرزو داشتم روزی در این تیم بزرگ و محبوب بازی کنم و اکنون با حمایت خانواده و پشتکار خودم به آروزیم رسیدم.

دیدگاه‌ها