کد خبر : 1012685 | 25 خرداد 1392 ساعت 11:58 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورزی: می‌توانیم همه را شوکه کنیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با پیروزی برابر صربستان در لیگ جهانی می‌توانیم همه را شوکه کنیم.

کشاورزی: می‌توانیم همه را شوکه کنیم
آرش کشاورزی در مورد دیدار اول و دوم ایران برابر روسیه در لیگ جهانی، اظهار داشت: روس‌ها در دیدار برابر ما با ترکیبی متفاوت وارد میدان شدند و تقریبا بخش زیادی از آنالیزهای ما را از بین بردند. با توجه به اینکه آنالیز ما از حریف ناقص شده بود، کار برایمان سخت بود، اما با این وجود عملکرد خوبی داشتیم و حتی یک گیم هم از قهرمان جهان گرفتیم.
به گزارش فارس،وی افزود: با شناختی که در بازی اول از روس‌ها به دست آوردیم در بازی دوم راحت‌تر بازی کردیم. در کل نشان دادیم که والیبال ایران رو به پیشرفت است و قطعا روز‌های خوبی در انتظار تیم ایران خواهد بود؛ البته نباید از حضور ولاسکو در کنار تیم و صحبت‌هایش با بازیکنان هم به راحتی گذشت. وی با صحبت‌هایش روحیه بازیکنان را بالا می‌برد.
کشاورزی درخصوص بازی دوم ایران در لیگ جهانی برابر صربستان خاطرنشان کرد: ایران تاکنون چندین بار با صربستان بازی کرده است و از سبک کلی این تیم شناخت دارد. حتما کادر فنی فیلم بازی اول و دوم این تیم در لیگ جهانی را هم تحلیل خواهد کرد تا ملی‌پوشان بهترین عملکرد را برابر حریف خود داشته باشند. بازیکنان ایران انگیزه زیادی دارند و اگر بتوانند دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کنند، می‌توانیم با پیروزی برابر صربستان همه را شوکه کنیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال اظهار داشت: پتکوویج، پاسور صربستان در تیم کاله بازی می‌کرد و اکثر بازیکنان با سبک بازی این بازیکن آشنا هستند که این موضوع هم می‌تواند نکته مثبتی برای ما باشد. روش بازی پتکوویچ که بعید است تغییر کند، اما این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که بازیکنان ایران هم در تیم ملی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به لیگ دارند.

دیدگاه‌ها