کد خبر : 1016169 | 26 تیر 1392 ساعت 20:53 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس مورا: من را با نیمار مقایسه نکنید

لوکاس مورا، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن، از رسانه ها خواست تا او را با نیمار، ستاره جدید بارسا، مقایسه نکنند.

لوکاس مورا: من را با نیمار مقایسه نکنید
 این دو بازیکن که پیش از این در تیم جوانان برزیل با هم همبازی بودند، اکنون ستاره های جوان تیم بزرگسالان برزیل را تشکیل می دهند اما مورا تاکید کرد که هرگز خودش را با نیمار مقایسه نمی کند.
به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هیچ راهی برای تقیلد کردن ریتم بازی او نیست. مقایسه بسیار دشوار است وقتی در دو تیم متفاوت بازی می کنید. او همیشه یک الگو بوده و یک دوست خوب اما من تلاش می کنم تا تاریخ خودم را بنویسم. "
 لوکاس مورا که یکی از بازیکنان تیم برزیل در رقابت های جام کنفدراسیون ها بود، تایید کرد که به خاطر فرصت کمی که در این رقابت ها به او رسیده، ناراحت است.
" هیچ کس این شرایط را دوست دارد اما باید آن را درک کنیم و به سرمربی و هم تیمی ها احترام بگذاریم. آن وقت است که تیم کاملا  متحد خواهد بود."
او که ژانویه گذشته از سائوپائولو به پاری سن ژرمن پیوست، تایید کرد که لئوناردو، مدیر ورزشی سابق باشگاه نقش مهمی در انتقال او داشت.
" لئوناردو در انتقال من نقشی کلیدی داشت. او با من تماس گرفت و گفت که باشگاه من را می خواهد. پیشنهاد پاری سن ژرمن بهتر از سایر باشگاه ها بود؛ ضمن اینکه پروژه فوق العاده ای هم دارند."

دیدگاه‌ها