کد خبر : 1017165 | 05 مرداد 1392 ساعت 15:30 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

نوری:در بازی با فجر محکوم به پیروزی هستیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان بابت از دست دادن پنالتی تیمش در بازی با سپاهان از مردم و هواداران عذرخواهی کرد.

نوری:در بازی با فجر محکوم به پیروزی هستیم
مهدی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در بازی با سپاهان برای کسب امتیاز به اصفهان رفته بودیم و در نیمه نخست هم بد بازی نکردیم ولی روی یک بدشانسی گل دریافت کردیم. در بین دو نیمه نیز با صحبت هایی که آقای فرکی با بازیکنان انجام داد، نیمه دوم را خوب شروع کردیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. گل شدن پنالتی‌ها همیشه 50 - 50 است. روی این ضربه هم خیلی تمرکز کرده بودم ولی این توپ به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه رحمان احمدی نشد.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این پرسش که باتوجه به این که تیم‌تان یک گل از حریف عقب بود آیا با استرس پشت توپ نرفتید، گفت: خیر، استرسی نداشتم. در خیلی از بازی‌های گذشته نیز با این که یک گل عقب بودیم ولی اگر پنالتی‌ای نصیبمان می‌شد آن را تبدیل به گل می‌کردیم.
نوری درباره دیدار تیمش در هفته دوم رقابت‌ها خاطرنشان‌ کرد: بازی دوم ما با فجرشهیدسپاسی شیراز در اهواز است و در این دیدار محکوم به برد هستیم. تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد، مطمئنا باید خوب نتیجه بگیرد. از امروز تمرینات‌مان را برای پیروزی مقابل فجر شروع می‌کنیم و امیدوارم با رسیدن به سه امتیاز بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.
وی با دعوت از هواداران فولاد جهت حضور در ورزشگاه برای بازی با فجر عنوان‌ کرد: لازم است هواداران همیشه در کنار ما باشند؛ چرا که هر چه داریم از آنهاست. هواداران قوت قلب ما هستند و به ما انرژی می‌دهند و مطئمن باشند، اگر به ورزشگاه بیایند، دست پر به خانه بازمی‌گردند.
دیدار تیم‌های فولاد‌ خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ‌ برتر فوتبال پنج‌شنبه (سوم مرداد) با برتری 2 بر صفر سپاهان در اصفهان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها