کد خبر : 1017592 | 10 مرداد 1392 ساعت 11:13 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

باجلان و حسینی در آلومینیوم هرمزگان

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان از جذب سیدمحمد حسینی و مجید باجلان خبر داد.

باجلان و حسینی در آلومینیوم هرمزگان
حسین جباری‌زاده افزود: پس از آن که توانستیم با نظر کادرفنی بازیکنان مناسبی را برای حضوری مقتدرانه در فصل آتی لیگ دسته اول جذب کنیم، به دنبال پر کردن نقاط ضعف خود رفته و توانستیم مهره‌های ارزشمندی را جذب کنیم.
به گزارش ایسنا،وی با بیان این که مذاکراتش با مجید باجلان و سیدمحمد حسینی نهایی شد، اظهار کرد: این دو بازیکن از چهره‌های ارزشمند فوتبال ایران هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان همچنین با اشاره به آغاز اردوی تیم فوتبال آلومینیوم در کردان کرج اضافه کرد: این اردو به مدت 10 روز برپا و پس از سه روز تعطیلی مرحله بعدی اردو در سرعین اردبیل برگزار می‌شود تا بازیکنان زیر نظر پرویز مظلومی جهت حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ یک به آمادگی کامل برسند.
جباری‌زاده با اشاره به این که در برهه زمانی کنونی باشگاه آلومینیوم نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که تیم‌های دیگر صنعتی کشور برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند اما باشگاه آلومینیوم با دغدغه منحل نشدن باشگاه روبه‌رو می‌شود.
وی در پایان با تقدیر از حمایت‌های استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم بندرعباس در خانه ملت و مدیران و کارگران زحمتکش کارخانه آلومینیوم المهدی همزگان گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات باشگاهداری آلومینیوم المهدی هرمزگان به پایان رسد تا شاهد بی‌انگیزگی در جامعه و نابودی ورزش هرمزگان نباشیم.

دیدگاه‌ها