کد خبر : 1019060 | 25 مرداد 1392 ساعت 11:26 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: ریبری بالاتر از مسی و رونالدو است

هافبک هلندی بایرن‌مونیخ بر این باور است که هم‌تیمی وی شایسته به دست آوردن توپ طلا است.

روبن: ریبری بالاتر از مسی و رونالدو است
ماریو گوتسه با 37 میلیون یورو از بورسیا دورتموند راهی ایالت باواریا شده ولی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ تاکنون نتوانسته برای این تیم به میدان برود.
به نقل از فارس، این موضوع موجب شده تا آرین روبن به شکل کامل در ترکیب بایرن مونیخ قرار بگیرد. او اعلام کرده از بهبود گوتسه و رقابت کردن با او برای قرار گرفتن در ترکیب بایرن هیچ هراسی ندارد.
«برای قرار گرفتن در ترکیب نخست تیم باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید و از رقابت برای به دست آوردن جایگاه ثابت تیم هراسی نداشته باشید. علاقمندم در کنار گوتسه به میدان بروم و همکاری خوبی با او داشته باشم. او بازیکن بزرگی است. یکی از بزرگترین نقطه‌های قدرت ما در طول فصل گذشته این بود که با آسیب دیدگی بازیکنان بزرگ، به هیچ وجه تیم ما ضعیف نمی‌شد زیرا سایرین جای آنها را پر می‌کردند. در حال حاضر بر این باور هستم که اگر یک دیدار را در طول فصل از دست بدهید به سود شما است زیرا در پایان فصل باید در جام جهانی به میدان برویم.»
روبن هلندی همچنین به حمایت از فرانک ریبری، هم‌تیمی خود در بایرن پرداخت و اعلام کرد این هافبک فرانسوی که به همراه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از گزینه‌های دریافت توپ طلا است، شایستگی دریافت این عنوان را دارد.
«اگر ریبری برنده توپ طلا شود می‌توانم دلیل آن را درک کنم زیرا شایستگی‌اش را دارد. مسی و رونالدو هم فوق‌العاده هستند ولی فرانک با بایرن سه گانه را فتح کرده است.»

دیدگاه‌ها