کد خبر : 1020785 | 09 شهریور 1392 ساعت 22:41 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

الوند همدان از لیگ دسته اول کناره‌گیری کرد

مدیرعامل باشگاه الوند همدان کناره‌گیری تیم فوتبال خود را از لیگ دسته اول اعلام کرد.

الوند همدان از لیگ دسته اول کناره‌گیری کرد
 بهرام یدی با انتقاد از برخوردهای تبعیض آمیز در همدان گفت: متاسفانه مسئولان توجهی به شرایط ندارند و با این شرایط هم وظیفه‌ای در قبال تیمداری نداریم. بخش خصوصی تا زمانی می‌تواند در ورزش هزینه کند که دلگرم توجه مسئولان باشد نه اینکه تصور شود که وظیفه‌ای بر دوش داریم.
به نقل از فارس، وی اظهار داشت: در این دو سال اخیر هزینه‌های بالایی را صرف تیمداری کردیم و امسال نیز با برنامه‌ریزی مناسب توانستیم تیمی قدرتمند را تشکیل دهیم که برتری مقابل آلومینیوم هرمزگان بخشی از قدرت تیم ما را نشان می‌داد. اما در ادامه کار تمایلی به تیمداری نداریم.
یدی خاطرنشان کرد: سیفی زارعی رئیس هیئت مدیره باشگاه هم تاکید داشته که دیگر حاضر به تیمداری نیست و نمی‌خواهد بیش از این در وضعیت موجود قرار بگیرد. حتی نامه محرمانه ما به استاندار هم بی‌جواب ماند و حداقل ارتباطی که با برخی مسئولان استان داشتیم هم بسیار کمرنگ شده است و در حقیقت اصلا وجود ندارد.
مدیرعامل الوند همدان افزود: انصراف از مسابقات لیگ دسته یک کشور بهترین تصمیم در شرایط فعلی بود که به جمع‌بندی رسیده‌ایم و رئیس هیئت مدیره هم اصرار به این اقدام دارد.
وی اضافه کرد: تیمداری در ورزش مملو از حاشیه و مشکلات است هر چند ما این شرایط را با سختی‌های موجود پذیرفتیم تا خدمتی به فوتبال و جوانان شهرمان شود اما دیگر تحمل بی‌توجهی‌ها را نداریم و صلاح دیدیم که دیگر تیمداری نکنیم.
مدیرعامل الوند همدان با سپاس از حمایت هواداران و رسانه‌ها از این تیم گفت: این موضوع را رسانه‌ای کردیم تا دیگر جای دلخوری نباشد چرا که هر چقدر تلاش کردیم تا تیم ادامه فعالیت بدهد، نشد و تصمیمی که گرفته شده بهترین راه حل موجود بود.

دیدگاه‌ها