کد خبر : 1020801 | 10 شهریور 1392 ساعت 09:56 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

یول: با حضور دژاگه تیم خوبی هستیم

سرمربی فولام پس از شکست مقابل نیوکاسل در غیاب اشکان دژاگه اعلام کرد با حضور این بازیکن تیم بهتری خواهد داشت.

یول: با حضور دژاگه تیم خوبی هستیم
فولام در دیدار هفته سوم خود در لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل نیوکاسل یونایتد شکست خورد.
به گزارش فارس،تنها گل این دیدار را حاتم بن عرفا در دقیقه 86 وارد دروازه فولام کرد تا تیمش را با چهار امتیاز به رتبه یازدهم جدول برساند. فولام نیز با این شکست، دومین شکست پیاپی خود را پذیرا شد و با سه امتیاز رتبه شانزدهم جدول را به خود اختصاص داد.
مارتین یول بر این باور است که تیمش در این دیدار حداقل شایسته به دست آوردن یک امتیاز بود. وی در این مورد گفت: فکر نمی‌کنم بازی سختی بوده باشد. از اشتباه‌هایی که در جریان این پیکار انجام دادیم می‌توانیم نکته‌های مثبتی را برداشت کرده و از آنها استفاده کنیم. در نیمه نخست در خط هافبک بسیار خوب بودیم و با شیوه متفاوتی در میدان حاضر شدیم. تنها مشکلی که داشتیم این بود که نتوانستیم از فرصت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده کنیم. سه یا چهار شانس بسیار خوب جلوی دروازه حریف داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آنها گل بزنیم ولی عدم کنترل دقیق توسط درن بنت و الکساندر کاکانیکلیچ موجب شد تا این فرصت‌ها از دست بروند.
این دومین سال پیاپی است که فولام در دقیقه‌های پایانی دیدار با نیوکاسل در زمین این تیم شکست می‌خورد. یول در این مورد هم گفت: در نیمه دوم کمی خسته به نظر می‌رسیدیم ولی فشار روی دروازه نیوکاسل را حفظ کردیم. سال گذشته هم همین طور شد. با یک گل در دقیقه‌های پایانی باختیم ولی باید بگویم در این دیدار حداقل شایسته به دست آوردن یک امتیاز بودیم. از عملکرد مدافعان و هافبک‌های تیمم راضی هستم. بنت هم خیلی خوب بود. البته او توانایی این را دارد که بسیار بهتر بازی کند و نقش سازنده‌تری ایفا کند.
بن عرفا در طول دیدار برای فولام دردسرهای زیادی ایجاد کرد اما مارتین یول بر این باور است که شاگردانش در طول مسابقه و تا پیش از آنکه این مهاجم فرانسوی دروازه آنها را باز کند وی را به خوبی کنترل کرده بودند.
«او را خیلی خوب کنترل کردیم به شکلی که نتوانست توپی را به سمت دروازه ما بزند. باید شوتی که منجر به گل شد را نیز دفع می‌کردیم زیرا دو بازیکن ما در آن منطقه حضور داشتند.»
با توجه به اینکه فصل نقل و انتقال‌های تابستانی روز دوشنبه به پایان می‌رسد، یول در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در خط حمله تیمش را تقویت کند گفت: در طول بازی بنت کارهای زیادی برای تیم کرد و تمام چیزهایی که از او خواسته بودیم را انجام داد. عادل تربت نیز با مشکل قوزک پا مواجه شده بود ولی در هر حال بازیکن فوق العاده‌ای است. اگر دیمین داف، کاکانیکلیچ، اشکان دژاگه و تربت را در ترکیب داشته باشیم، تیم خوبی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها