کد خبر : 1022768 | 30 شهریور 1392 ساعت 15:09 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی: چرا اشتباهات به ضرر سپاهان نمی‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: داور بازی دیروز 3 امتیاز را تقدیم سپاهان کرد.

قدوسی: چرا اشتباهات به ضرر سپاهان نمی‌شود
حسین قدوسی در گفت و گو با اوج، اظهارداشت: قهرمانی در بازی دیروز اشتباه بزرگی کرد. او 3 امتیاز را از پرسپولیس گرفت و تقدیم سپاهان کرد. او اگر جای علی دایی بود و مسئولیت یک تیم بزرگ و پرطرفدار را بر عهده داشت و در حق تیمش چنین اشتباهاتی رخ می داد زمین و زمان را به هم می دوخت. باید به علی دایی و همه پرسپولیسی ها حق داد که این چنین اعتراض کنند.
وی درباره اظهارات دایی که گفته بود قبل از بازی می دانسته قهرمانی به سمت سپاهان غش می کند، افزود: حتما دایی مدارکی دارد که این حرف را زده است. قهرمانی در دربی برگشت سال گذشته هم 3 پنالتی به نفع پرسپولیس نگرفت و در سال 85 در نیمه نهایی جام حذفی هم یک پنالتی به نفع سپاهان گرفت تا این تیم به فینال برسد. من نمی گویم اشتباهات قهرمانی عمدی است اما چرا این اشتباهات داوری به ضرر سپاهان رخ نمی دهد؟
قدوسی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به عدم رعایت بازی جوانمردانه از طرف سپاهانی ها گفت: در ان صحنه انتظار رعایت بازی جوانمردانه از سپاهانی ها را داشتیم. ما گفتیم در صورتی که مصدومیت واقعی باشد بازی جوانمردانه را رعایت می کنیم حتی در بازی با گسترش هم خود دایی گفت توپ را بزنید بیرون.

دیدگاه‌ها