کد خبر : 1023840 | 09 مهر 1392 ساعت 18:30 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی نوری: رفاقت عامل موفقیت فولاد است

هافبک توانمند فولاد در بازی با ملوان با یک شوت زیبا یکی از گل‌ها فولاد را به ثمر رساند تا پایه‌گذار برد تیمش مقابل ملوان باشد.

مهدی نوری: رفاقت عامل موفقیت فولاد است
مصاحبه سایت گل با مهدی نوری را بخوانید.
از بازی با ملوان بگو؟
ملوان تیم خوب و جوانی است که در خانه روبه‌رو این تیم بازی کردن با توجه به هواداران متعصبی که دارد سخت است. این درست است که برخی از بازیکنان ملوان رفته‌اند اما بازیکنانی که جایگزین آنها شده‌اند با انگیزه و جوان هستند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی هدف ما قهرمانی است و چه بیرون از خانه و چه در خانه تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.
آیا می‌توانید این روند را ادامه دهید؟
طی کردن این روند سخت است اما ما هدف بزرگی داریم وامیدوار هستیم که همین‌طور به نتایج خوبمان ادامه دهیم تا بتوانیم فاصله خودمان را با تیم‌های پشت سرمان هفته بیشتر کنیم. اگر بتوانیم مثل این چند بازی خوب بازی کنیم می‌توانیم به نتیجه خوبی برسیم.
علت موفقیت فولاد در این چند سال چیست؟
در تیم ما رفاقت زیاد است از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان همه با هم رفیق هستیم و بچه‌ها هم پشت کار زیادی از خودشان نشان می‌دهد و هر چیزی که کادرفنی از بازیکنان می‌خواند انجام می‌دهند و این به سود خودمان است و باعث موفقیت تیم می‌شود.
بازیکن شوت‌زنی هستی ولی در ابتدای فصل یک پنالتی حساس را از دست دادی؟
توپ‌گیر من بیاید شوت می‌زنم در مورد آن پنالتی هم باید بگویم رحمان جزو خوش‌شانس‌ترین بازیکنان حال فوتبال ایران است هر کسی جای رحمان بود آن توپ گل می‌شد چرا که توپ پس از برخورد به پشت سر رحمان به جای این که گل شوت به اوت رفت. حسین آقا هم به خاطر پنالتی از من ناراحت نشد به خاطر اینکه اگر آن توپ گل می‌شد ما سپاهان را می‌بردیم و این خیلی به نفع ما بود.
بازی با نفت را چطور می‌بینی؟
آنها تیم خیلی خوبی هستند و بازیکنان بزرگی هم جذب کردند. اول فصل با آنها بازی دوستانه داشتیم و من فکر می‌کنم آنها جزو مدعیان امسال هستند اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و محکوم به بردن هستیم. برای فولاد چون هدف از قهرمانی است فرقی نمی‌کند چه کسی مقابل ما حضور دارد استقلال یا پرسپولیس یا هر تیم دیگر.
استقبال هواداران از تیم صدرجدول چطور است؟
خیلی ضعیف است ما داریم تلاش می‌کنیم و تیم را به صدرجدول رساندیم اما برای بازی‌های ما فقط 1000 نفر می‌آید این تیم برای خود آنهاست و تنها حامی ما آنها هستند امیدوارم به تیم خودشان کمک کنند.

دیدگاه‌ها