کد خبر : 1023863 | 10 مهر 1392 ساعت 00:14 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف میلان در شب پیروزی مدعیان

در نخستین روز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های چلسی، آرسنال ، دورتموند و بارسلونا موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی برسند اما میلان متوقف شد.

توقف میلان در شب پیروزی مدعیان
دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های پنجم تا هشتم پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه و از گروه هشتم، تیم فوتبال سلتیک در ورزشگاه خانگی خود سلتیک پارک شهر گلاسکو میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.
در این بازی بارسلونا لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
همچنین در این بازی براون از سلتیک در دقیقه 59 از زمین مسابقه اخراج شد و در حالی که بازی بدون گل مساوی بود سلتیک حدود 30 دقیقه را 10 نفره ادامه داد.
حملات بارسا روی دروازه سلتیک پس از 10 نفره شدن میزبان ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 75 فابرگاس با ضربه سر هوشمندانه موفق شد قفل دروازه سلتیک را باز کند و بارسلونا را یک بر صفر پیش اندازد.
نگاهی به بازی‌های انجام شده به تفکیک گروه‌ها می‌اندازیم:
گروه پنجم:
بازل 0 شالکه 1
دراکسلر 54 برای شالکه
استیوا بخارست 0 چلسی 4
رامیرز 20 و 55، جورجیوفسکی 44 (گل به خودی) و لمپارد 90 برای چلسی
در این گروه و پس از پایان بازی‌های دور دوم شالکه 6 امتیازی و صدرنشین شد، چلسی و بازل با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و استیوا بخارست بدون امتیاز چهارم است.
گروه ششم:
دورتموند 3 المپیک مارسی 0
لواندوفسکی 19 و 80 (پنالتی)، رویس 52 برای دورتموند
آرسنال 2 ناپولی 0
اوزیل 8، ژیرو 15 برای آرسنال
در این گروه و پس از پایان بازی‌های دور دوم آرسنال با 6 امتیاز صدرنشین شد و دورتموند و ناپولی با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و مارسی بدون امتیاز چهارم است.
گروه هفتم:
پورتو 1 اتلتیکو مادرید 2
مارتینز 16 برای پورتو
گودین 58 و توران 86 برای اتلتیکو
زنیت 0 آستریا وین 0
در این گروه و پس از پایان بازی‌های دور دوم اتلتیکو مادرید با 6 امتیاز صدرنشین شد و پورتو با 3 امتیاز در رده دوم است و زنیت و آستریا وین نیز هرکدام با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.
گروه هشتم:
آژاکس 1 میلان 1
دنسویل 90 برای آژاکس
بالوتلی 90 برای میلان
سلتیک 0 بارسلونا 1
در این گروه و پس از پایان بازی‌های دور دوم بارسلونا با 6 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد و میلان با 4 و آژاکس با یک امتیاز دوم و سوم هستند و سلتیک بدون امتیاز در رده چهارم است.

دیدگاه‌ها