کد خبر : 1024234 | 13 مهر 1392 ساعت 15:11 | 793 بازدید | 0 دیدگاه

تجلیل از قانونمداران، مربیان و کاپیتان‌های تیم‌ملی

سه‌شنبه مراسم تجلیل از قانونمداران فوتبال و مربیان و کاپیتان‌های تیم ملی در جام‌های جهانی برگزار می‌شود.

تجلیل از قانونمداران، مربیان و کاپیتان‌های تیم‌ملی
به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت سازمان لیگ، حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: سه‌شنبه 16 مهرماه با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مراسم تجلیل از قانونمداران فوتبال ملی برگزار می‌شود. در این مراسم از بازیکنانی که بیش از 30 بازی ملی داشته‌آند و هرگز هم کارت زرد و قرمز نگرفته‌اند تجلیل خواهد شد. از 16 نفر از این عزیزان تقدیر می‌شود و نام دیگران هم برده می‌شود.
وی ادامه داد: از کتابی هم رونمایی می‌شود که نام 120 بازیکن که بیش از 30 بازی ملی دارند و کارت زرد و قرمز نگرفته‌اند رونمایی خواهد شد. مهدی حدادپور آمار این کتاب را ارایه کرده و سیدمهدی کاظمی نویسنده متنش است و حمید صناعی طراح آن است.
یاریار تصریح کرد: این مراسم ساعت 20 و 30 دقیقه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد و همچنین از حشمت مهاجرانی، اصغر شرفی، بیژن ذوالفقار نسب، محمد میالی‌کهن، همایون شاهرخی و حسین فرکی به عنوان مربیانی که تیم‌ ملی را به جام جهانی برده‌اند تجلیل می‌شود. از کاپیتان‌های این تیم ها نیز مثل علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی پروین و جواد نکونام هم تجلیل خواهد شد. عابدزاده به ایران آمده است ولی برانکو و جلال طالبی در ایران نیستند که در این مراسم شرکت کنند.

دیدگاه‌ها