کد خبر : 1025568 | 28 مهر 1392 ساعت 21:11 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر روابط عمومی پرسپولیس:

احتمال دارد رویانیان تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رویانیان به واسطه اتفاقات و برخوردهای هفته‌های اخیر و احکام صادره علیه پرسپولیس آنقدر ناراحت است که احتمال دارد تصمیمات غیرمنتظره بگیرد.

احتمال دارد رویانیان تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرد
  حسین قدوسی درباره حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی و کسر یک امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس افزود: درباره حکم صادره با آقای رویانیان صحبت کردم، ایشان به حدی ناراحت بود که حتی قصد مصاحبه کردن نداشت. رویانیان معتقد است که اراده‌ای برای برخورد با ناپاکی‌ها در فوتبال وجود ندارد و به متخلف و مطلع از تخلفات به یک چشم نگاه می‌شود.
به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است پس از افشاگری‌های اخیر نه تنها واکنش‌های مثبتی رخ نداده بلکه برخی عناصر فوتبال و مسئولان آن برخوردهای بازدارنده‌ای داشته‌اند، ایشان معتقدند که عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس در بالای جدول بوده و قهرمان شود و در همین راستا تصمیماتی گرفته می‌شود که با واقعیات و عدالت منطبق نیست.
حسین قدوسی افزود: چرا به این موضوع توجه نمی‌شود که در همین بازی داماش و پرسپولیس این تماشاگران تیم میهمان بودند که توهین و بی‌احترامی علیه پرسپولیس و هودارانش را آغاز کردند؟ چرا با آنها برخورد نمی‌شود؟ مگر فصل گذشته یادتان رفته هواداران پرسپولیس در رشت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و کار به نزاع خیابانی کشیده شد. در آنجا با مداخله نیروی انتظامی و استفاده نیروی محترم انتظامی از برخی ابزارها به نزاع پایان داده شد؟ چرا کمیته انضباطی با آنها برخورد جدی نکرد؟ چرا فقط زورشان به هواداران پرسپولیس می‌رسد؟ در همین فصل جاری تیم پرسپولیس در برخی شهرستان‌ها مورد بدترین توهین‌ها و بی‌احترامی‌ها قرار گرفت و زشت‌ترین کارها علیه بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس سر داده شد. آیا باید فیلم این فحاشی‌ها را در سایت باشگاه پرسپولس منتشر کنیم تا معلوم شود که تصمیمات یک بام و دو هوا گرفته می‌شود؟ مگر غیر از این است که در همین بازی پرسپولیس و داماش علیه سید جلال حسینی و در بازی با سپاهان علیه محسن بنگر در دو فصل اخیر بدترین توهین‌ها و فحاشی‌ها صورت گرفته است چرا با این مسئله برخوردی نمی‌شود؟ مگر غیر از این است که توهین‌ها را ابتدا هواداران تیم میهمان شروع کردند؟
وی افزود: آیا زمانی که هواداران پرسپولیس در مواجه با اشتباهات فاحش داوری شعار می‌دهند «داور عزیزم دقت کن» آیا آنها را تشویق می‌کنید که با اولین اعتراض آنها در پی اعتراض تیم میهمان حکم کسر امتیاز می‌دهید؟ آیا این عادلانه است؟
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی تصریح کرد: در بازی با داماش آقای دایی به داور چهارم اعتراضی داشت آیا کمیته انضباطی که بر اساس گزارش ناظر داوری، داور و داور چهارم و نماینده سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد، می‌داند که داور چهارم چه حرف‌هایی به آقای دایی زده است؟ چرا قبل از صدور حکم محرومیت نظر آقای دایی و یا نماینده باشگاه پرسپولیس را جویا نشد؟ در فصل گذشته اعتراضاتی از سوی برخی مربیان و عوامل تیم‌ها به داوری صورت گرفته که بسیار شدیدتر از اعتراض آقای دایی به داور چهارم بوده است. چرا برای آنها حکم محرومیت صادر نکردید یا نمی‌کنید؟ چرا یک‌طرفه به قاضی می‌روید؟ چرا سؤال نمی‌کنید که بین سرمربی پرسپولس و گروه داوری چه حرف‌هایی رد و بدل شده است؟ امیدواریم اینطور نبوده باشد که چون از استقلال و تیم‌های دیگر یک امتیاز کسر شده پس از کوچک‌ترین حرکت هواداران پرسپولیس حکم محرومیت علیه دایی و تیم پرسپولیس صادر شود
وی ادامه داد: امیدواریم اینگونه نبوده باشد که آقای دایی چون دست به افشاگری زده است، هزینه این افشاگری‌ها و برخورد با ناپاکی‌ها را داده باشد، آیا با خاموش شدن صدای دایی و رویانیان مشکل فوتبال ایران حل می‌شود؟ آیا این احکام سنگین و غیرمنتظره و یک‌طرفه پس از اتفاقات اخیر معنا و مفهوم خاص خود را ندارد؟ آقای رویانیان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما به حدی از اتفاقات دو سه هفته اخیر و عدم اراده کافی برای برخورد با ناپاکی‌ها و همچنین موضع‌گیری‌ها علیه پرسپولیس و کادر فنی‌اش و تیمش ناراحت هستند که احتمال تصمیم غیر منتظره‌ای بگیرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولس در پایان گفت: بار دیگر تأکید می‌کنم که در همین فصل جاری اعتراض‌ها و دشنام‌ها و توهین‌هایی به تیم پرسپولس هوادارانش و بازیکنانش داده شده که در قبال آنها تصمیمی گرفته نشده است.
باشگاه پرسپولیس خواستار اعاده دادرسی، واخواهی و بررسی مجدد این حکم خواهد شد، اما آقای رویانیان به حدی ناراحت هستند که احتمال دارد تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرد، شاید پس از تصمیم ایشان شاهد اراده کافی برای برخورد با ناپاکی‌ها در فوتبال باشیم.

دیدگاه‌ها