کد خبر : 1028108 | 26 آبان 1392 ساعت 18:52 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

شعار بازی پرسپولیس و میلان انتخاب شد

شعار دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و میلان انتخاب شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری هرچه بهتر دیدار دوستانه پیشکسوتان این باشگاه با پیشکسوتان میلان با مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ دیدار کردند. در این جلسه بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی مدیر آکادمی و مدیرعامل شرکت پیشکسوتان، علی کاظمی دبیر کل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حضور داشتند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این جلسه گفت: نگاه ما به دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان نگاه ملی است و سازمان لیگ تمام تلاش خود را برای برگزاری منظم این بازی انجام خواهد داد.
شعار این بازی هم «فوتبال برای صلح و دوستی» انتخاب شد.
تاج با قدردانی از محمد رویانیان مدیرعامل، بهروز منتقمی قائم مقام و حمید استیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس به دلیل تدارک مقدمات این دیدار افزود: حضور ستارگان فوتبال ایتالیا در ایران کار بزرگی است که می تواند به رشد و توسعه فوتبال در همه سطوح کمک کند. این بازی می تواند مقدمه ای باشد برای همکاری های بیشتر 2 کشور در زمینه فوتبال پایه و همکاری با آکادمی باشگاه آث میلان، ارزیابی ما از این رویداد بسیار مثبت است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نحوه برگزاری این دیدار گفت: این بازی نیز طبق مقررات بازی های رایج لیگ برگزار می شود و سازمان لیگ در این مورد تمهیدات لازم را انجام خواهد داد.همچنین برنامه کنفرانس خبری پیش و قبل از بازی نیز برای این دیدار در نظر گرفته شده است.
تاج عنوان کرد: قیمت بلیت این بازی نیز مانند رقابت های لیگ برتر است و تغییری نخواهد کرد.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور بانوان در این دیدار گفت: در این رابطه باشگاه پرسپولیس درخواستی ارائه داده اما تصمیم گیری در این مورد باید در جلسه شورای تامین انجام شود.
دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان پنجشنبه 7 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها