کد خبر : 1028228 | 28 آبان 1392 ساعت 08:44 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران:

برنامه 90 می تواند ریشه مافیا را بکند

کسانی که برنامه 90 را مورد انتقاد قرار می دهند همان کسانی هستند که مافیای قدرتمند فوتبال هم به شمار می روند.

برنامه 90 می تواند ریشه مافیا را بکند
ناصر فریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران در این رابطه گفت: دلیل اینکه به فردوسی پور حمله می کنند و او و برنامه اش را زیر سوال می برند را نمی فهمم. او یک چهره شناخته شده و کاملا محبوب است و کوچک ترین ارتباطی با مافیای فوتبال و شبکه دلالی ندارد.
این پیشکسوت در ادامه گفت: او اتفاقات خوب و بد فوتبال را تجزیه و تحلیل می کند و در تمام این سال ها با پلشتی های موجود در فوتبال مبارزه کرده است. او افراد سالم و ناسالم را به اندازه کافی در برنامه اش معرفی کرده و رسالت خود را به بهترین شکل به مرحله اجرا رسانده است.
فریاد شیران خاطر نشان کرد: فردوسی پور گاهی اوقات افرادی را به برنامه خود می آورد و با آنها مصاحبه می کند. پس از این برنامه همان افراد فردوسی پور را بهترین مجری دنیا معرفی می کنند اما زمانی که همین فردوسی پور آنها را نقد می کند به بدترین شکل به برنامه 90 حمله می کنند و فردوسی پور مبدل به بدترین مجری دنیا می شود که دستی هم در کار دلالی دارد.
وی یادآور شد: این مجری همیشه رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و تمام پلشتی های فوتبال را به چالش می کشاند. این برنامه نقش زیادی در پیشرفت فوتبال ایفا می کند و بدون آن بسیاری از زشتی های فوتبال با خیال راحت تری به کار خود ادامه می دهد.
وی در پایان گفت: برنامه 90 تنها اهرمی است که با کمک آن می توان امید داشت که ریشه مافیا در فوتبال ایران به طور کامل کنده شود اما گویا برخی های نمی خواهند این اتفاق بیفتد چون خود عضو این مافیا هستند.

دیدگاه‌ها