کد خبر : 1029904 | 15 آذر 1392 ساعت 08:41 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: مدتها منتظر اولین گلم برای فولام بودم

اشکان دژاگه می‌گوید مدت ها منتظر گلزنی برای فولام بوده اما شکست برابر تاتنهام خوشحالی او را از بین برده است.

دژاگه: مدتها منتظر اولین گلم برای فولام بودم
اشکان دژاگه در بازی برابر تاتنهام موفق شد اولین گلش را برای فولام به ثمر برساند. اما در پایان فولام با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا شیرینی گل دژاگه کم شود.
به نقل از ایسنا، اشکان دژاگه پس از گلزنی برابر تاتنهام گفت: خوشحالم که توانستم اولین گلم را برای تیمم به ثمر برسانم. مدت ها منتظر زدن اولین گلم برای فولام بودم. در آلمان گل‌های زیادی به ثمر رسانده بودم به همین خاطر وقتی گل زدم خیلی خوشحالم شدم و به سمت هواداران رفتم . از این بابت خوشحالم که توانستم دروازه تاتنهام را باز کنم اما از اینکه شکست خوردیم ناراحت هستم.
هافبک ایرانی فولام که یکی از بهترین بازیکنان تیمش برابر تاتنهام بود در ادامه گفت: در نیمه نخست چندین فرصت گلزنی داشتیم و می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اما در نهایت نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی دو تیم خیلی مستقیم شد. هر دو تیم فکر پیروزی بودند و به چیزی کمتر فکر نمی‌کردند. کل تیم بازی خوبی انجام دادند و می توانستیم بازنده نباشیم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی بتوانیم 3 امتیاز را جمع کنیم و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و پس از مسابقه بعدی بیشتر از الان خوشحال باشم.
دژاگه در پایان درباره بازی با آستون ویلا گفت: مطمئن هستم اگر همین بازی را که برابر تاتنهام به نمایش گذاشتیم را بتوانیم در بازی با آستون ویلا تکرار کنیم می‌توانیم 3 امتیاز مسابقه را بدست آوریم.
فولام شنبه در هفته پانزدهم لیگ جزیره برابر آستون‌ویلا به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها