کد خبر : 1030387 | 19 آذر 1392 ساعت 13:39 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: ما سخت‌ترین گروه غرب آسیا را داریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که سخت‌ترین گروه در لیگ قهرمانان آسیا نصیب تیمش شده است، گفت: همیشه ثابت کرده‌آیم مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی می‌گیریم.

ترابیان: ما سخت‌ترین گروه غرب آسیا را داریم
محمد ترابیان درباره‌ همگروهی تیم فوتبال سپاهان با تیم‌های الهلال عربستان، السد قطر و الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: واقعا این سخت‌ترین گروه منطقه‌ غرب آسیا است. در گروه ما تیم پلی‌آف که معمولا ضعیف‌تر از سایر تیم‌هاست، وجود ندارد. همچنین السد همواره از تیم‌های قدرتمند قطر و الهلال نیز همیشه از مدعیان لیگ قهرمانان بوده است. الاهلی هم جزو تیم‌های خوب اماراتی محسوب می‌شود. بنابراین فکر می‌کنم گروه سپاهان نسبت به گروه سایر تیم‌های ایرانی دشوارترین است.
وی افزود: از نظر من گروه دوم این رقابت‌ها جایی که تیم فولاد خوزستان قرار دارد، می‌تواند آسانترین گروه باشد و بعد از آن گروه A که تیم استقلال در آن حضور دارد و سپس گروه تیم تراکتورسازی. با همه‌ این احوال سپاهان در طول برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همواره ثابت کرده مقابل تیم‌های بزرگ و قدرتمند بهتر بازی می‌کند. ضمن این‌ که تیم ما تا شروع این بازی‌ها کامل‌تر می‌شود. محرم نویدکیا و جواهر سوکای به ترکیب برمی‌گردند و مهاجم خارجی جدیدی هم که جذب کردیم، کیفیت بالایی دارد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره‌ بازیکن جدیدش اظهار کرد: سرجیو فان‌دایک یک بازیکن هلندی‌تبار است که پاسپورت اندونزی دارد اما بیشتر در استرالیا حضور داشته و در رقابت‌های این کشور به عنوان آقای گلی رسیده است. او سابقه‌ دریافت کفش طلا را هم دارد. در حال حاضر در تست پزشکی باشگاه شرکت می‌کند و کاملا مورد تایید زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان است.
وی در پایان در پاسخ به این‌ که آیا ورزشگاه نقش جهان در لیگ قهرمانان آسیا یا تعدادی از بازی‌های لیگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد، چون هر روز یک حرف جدید درباره این ورزشگاه به ما زده می‌شود. حتی هر روز یک سری اعداد و ارقام جدید برای تکمیل آن مطرح می‌شود. از طرفی جای ناراحتی و تاسف است که سپاهان هم باید برای برگزاری بازی‌هایش در لیگ مبلغ قابل توجهی را برای هر مسابقه بابت استفاده از ورزشگاه فولادشهر بپردازد و هم سهمی را در هزینه‌های آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان داشته باشد. شاید این ورزشگاه برای فصل آینده تا حدودی آماده شود اما برای بازی‌های امسال بعید می‌دانم. ضمن این‌ که صرف آماده شدن بخشی از آن دلیلی برای برگزاری بازی در ورزشگاه نیست و فکر می‌کنم صورت خوشی برای هواداران نداشته باشد. بهتر است کل فازهای استادیوم تکمیل شود و سپس سپاهان در این ورزشگاه بازی کند.

دیدگاه‌ها