کد خبر : 1030481 | 20 آذر 1392 ساعت 11:37 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: سپاهان امسال روی دنده بدشانسی بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مشکل بین باشگاه‌ها و تیم ملی باید با برنامه‌ریزی و تعاملی که با سازمان لیگ می‌شود برطرف شود تا هیچکدام متضرر نشوند.

ترابیان: سپاهان امسال روی دنده بدشانسی بود
محمد ترابیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شرایط سپاهان و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امسال از ابتدا روی دنده بدشانسی بودیم و با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان هم در گروه سختی قرار گرفتیم و این بدشانسی کامل شد.
وی افزود: از ابتدای فصل بازیکنان‌مان مصدوم شدند و آنهایی هم که به تیم آمدند با ما همکاری نکردند. جباری و افشین به همکاری خود ادامه ندادند، سوکای و نویدکیا هم از ابتدای فصل مصدوم هستند و این اتفاقات و بدشانسی‌ها باعث شد در نیم فصل اول نتایج خوبی نگیریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه اتفاقاتی هم از سوی سازمان لیگ افتاد که به ضرر سپاهان شد، گفت: نیم فصل دوم لیگ خیلی زود شروع شد و ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازیکنان مصدوم‌مان را در نیم فصل آماده کنیم. مصدومان که در نیم فصل نرسیدند و از سوی دیگر هم با توجه به قانون نقل‌وانتقالات نمی‌توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. البته به این مسئله اعتراضی نداریم، چون سیاست‌های سازمان لیگ بوده و باید با این برنامه‌ریزی بسازیم.
ترابیان در خصوص هم‌گروهی سپاهان با السد قطر، الاهلی امارات و الهلال عربستان، اظهار داشت: سپاهان پیش از این هم با این 3 تیم بازی کرده و از آنها شناخت داریم. الهلال که در لیگ عربستان همیشه بهترین بوده و امسال هم تا اینجا نتیجه گرفته و الاهلی هم در امارات تیم قدرتمندی محسوب می‌شود، اما با توجه به لیگ قهرمانان 2 فصل پیش و حذف سپاهان خاطره تلخی از السد داریم.
وی ادامه داد: 2 فصل پیش ما السد را شکست دادیم، اما به دلیل اشتباهی که صورت گرفت و بازیکن ما 2 اخطاره بود، نتیجه را با رای انضباطی به السد واگذار کردیم. در همان سال السد قهرمان آسیا شد و ما حسرتش را خوردیم. امسال دوباره باید با آنها روبرو شویم و خاطره تلخ را به فراموشی بسپاریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که کی‌روش خواسته بازیکنان تیم ملی را زودتر در اختیار بگیرد و این موضوع در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان برای تیم‌ها مشکل ساز نمی‌شود، گفت: مسلما با این شرایط دچار مشکل می‌شویم اما امیدوارم طوری برنامه‌ریزی شود که 4 باشگاه سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و فولاد که نماینده ایران در آسیا و 4 تیم پرطرفدار کشور هستند متضرر نشوند.
ترابیان اضافه کرد: فکر می‌کنم این مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد و باید به باشگاه‌ها نیز بها بدهند. ما هم هزینه کردیم، بازیکن جذب می‌کنیم و برنامه‌ریزی انجام دادیم که در آسیا موفق باشیم. نمی‌توان باشگاه‌ها را نادیده گرفت و ما انتظار داریم که به این مشکل رسیدگی شود. مشکل بین باشگاه‌ها و تیم ملی باید با برنامه‌ریزی و تعاملی که با سازمان لیگ می‌شود برطرف شود تا هیچکدام متضرر نشوند.
وی درباره وضعیت بازیکن خارجی جدید سپاهان، اظهار داشت: سرجیو وندیک بازیکن هلندی است که به تیم ما آمده و امروز تست نهایی پزشکی را انجام خواهد داد تا با برآورد فنی آقای کرانچار جذب سپاهان شود. او با وجود اروپایی بودنش، اقامت اندونزی دارد و بازیکن آسیایی محسوب می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: وندیک پیش از این در فصل 2010-2011 با به ثمر رساندن 16 گل توپ طلای لیگ استرالیا را کسب کرده و توانایی بالایی در گل‌زنی دارد و امیدواریم بتواند به سپاهان کمک کند.

دیدگاه‌ها