کد خبر : 1030707 | 22 آذر 1392 ساعت 17:42 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: هیچ وقت دنبال ضدفوتبال نبودم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هیچ دستوری به بازیکنانم برای وقت‌کشی ندادم.

ناظمی: هیچ وقت دنبال ضدفوتبال نبودم
افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های نفت تهران و داماش گیلان در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند، ما سعی کردیم میانه میدان را ببندیم و آن را در اختیار بگیریم. می‌دانستیم نفتی‌ها از کناره حمله می‌کنند و بر روی این تاکتیک در طول هفته تمرین کرده بودیم. کناره‌ها را خوب بستیم و خوشبختانه گلی هم در این بازی نخوردیم.
به نقل از فارس، سرمربی تیم داماش گیلان در مورد اینکه گفته می‌شد در این بازی بازیکنان این تیم با وقت‌کشی مانع از روند سرعتی بازی شدند هم ادامه داد: نه من و نه تیم داماش هیچ وقت دنبال تلف کردن وقت و ضد فوتبال نبودیم و نیستیم. ما همیشه به نبال فوتبال سالم و جوانمردانه هستیم و تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و همه چیز دست خداست؛ اما می‌توانیم از بازیکنان تیم هم بپرسید که هیچ دستوری از سوی کادر فنی برای وقت‌کشی به آنها داده نشد. من مخالف ضد فوتبال هستم.
ناظمی درباره داوری این دیدار هم گفت: من اعتقاد دارم هر گروهی باید درباره خودشان صحبت کنند، درباره من که مربی هستم مربیان می‌توانند حرف بزنند و درباره داوران هم کارشناسان داوری. البته شاید گاهی در حین بازی اشتباهاتی هم از سوی داوران سر بزند.
ناظمی در پایان در خصوص اینکه صحبت‌های او مبنی بر اعتراض نکردن به داور با صحبت‌هایی که پس از باخت این تیم به ملوان در دربی گیلان زده شد منافات دارد، هم افزود: بعد از کنفرانس من در مورد داوری نظری ندادم؛ اما وقتی در برنامه 90 کارشناسان به اشتباهات مظفری‌زاده اذعان کردند بعد از آن با خبرنگاران درباره این اشتباهات حرف زدم.

دیدگاه‌ها