کد خبر : 1031591 | 01 دی 1392 ساعت 16:48 | 829 بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت انگلیسی از دیدار فولام - سیتی

دژاگه با نفوذهایش در ترکیب فولام تاثیر گذار بود

با وجود اینکه فولام در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در خانه خودی از منچسترسیتی شکست خورد اما هافبک ایرانی این تیم نمایشی تاثیر گذار داشت.

دژاگه با نفوذهایش در ترکیب فولام تاثیر گذار بود
منچسترسیتی در هفدهمین دیدار این فصل خود در لیگ برتر انگلیس در زمین فولام با حساب چهار بر دو به برتری رسید.
یحیی توره 23، وینسنت کمپانی 43، خسوس ناواس 78 و جیمز میلر 83 برای سیتی گلزنی کردند تا تیمشان را 35 امتیازی کرده و به رده دوم جدول رده بندی بفرستند. کایرن ریچاردسون 50 و وینسنت کمپانی 69 (گل به خودی) نیز برای فولام گل زدند. سپیدهای لندن پس از این دیدار با همان 13 امتیاز در رده نوزدهم باقی ماندند.
در حالی که منچسترسیتی باید در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا روبه‌رو شود و هفته گذشته نیز با گذشتن از سد لسترسیتی در جام اتحادیه به مرحله نیمه نهایی این جام صعود کرد، شاگردان مانوئل پیگرینی در حال ادامه دادن به فرم بسیار خوب خود هستند. آنها 47 گل در 14 مسابقه به حریفان خود زده‌اند که آماری فوق العاده است. آنها پیش از رویارویی با فولام هم تصور می‌کردند می‌توانند خیلی ساده از دفاع این تیم ته جدولی عبور کنند. فولام پیش از دریافت چهار گل از منچسترسیتی، تعداد گل‌های خورده‌اش در این فصل روی عدد 30 ایستاده بود.
در نیمه نخست این دیدار همه چیز خیلی عادی بود اما فولام تیم بهتری نشان داد. رنه مولنستین که به تازگی سرمربیگری در فولام را پذیرفته همچنان در حال هماهنگ کردن خود با بازیکنان و تیم است. امید اصلی او به خط میانی تیمش است، جایی که عادل تربت با انرژی تمام نشدنی خود در زمین حضور می‌یابد. اشکان دژاگه هم با نمایش خوب خود و حرکت در عمق در نیمه نخست تاثیر خود را نشان داد.
از سوی دیگر، سیتی با استفاده از دو شروع مجدد برتری خود را نشان داد. یحیی توره در پنجمین ضربه ایستگاهی خود در این فصل موفق شد چهارمین گل خود را وارد دروازه حریف کند. وینسنت کمپانی هم گل دوم را زد تا سیتی در حالی که هیچ برتری ویژه‌ای نسبت به فولام نداشت، نیمه نخست را دو بر صفر به پایان ببرد.
در نیمه دوم فولام خیلی زود موفق شد دو گل خورده را توسط کایرن ریچاردسون و گل به خودی کمپانی جبران کند. از سوی هم مانوئل پیگرینی با تعویض‌هایی که انجام داد ثابت کرد که مربی خوبی است. او جیمز میلنر و خسوس ناواس را به زمین فرستاد که هر دو آنها موفق به گلزنی شدند.

دیدگاه‌ها