کد خبر : 1031650 | 02 دی 1392 ساعت 13:18 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: از عابدینی و تاج تشکر می‌کنم

سرمربی تیم داماش گفت: من خودم از سال 90، تا به امروز 30 درصد از پولم را گرفتم و از سال 91،فقط 25 درصد گرفتم.

 ناظمی: از عابدینی و تاج تشکر می‌کنم
افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد:فرارسیدن اربعین،را تسلیت عرض می کنم.فردا با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگی دارند.می دانم مسابقه سختی در پیش داریم.ما از استقلال شناخت کافی داریم اما پس از بازی با فولاد فقط یک جلسه تمرین داشتیم.امیدوارم بتوانیم امروز هم در تهران یک تمرین دیگر داشته باشیم.
به گزارش اوج، وی ادامه داد : به هر حال ما تیم داماش گیلان هستیم و همیشه در بازی های بزرگ خوب نتیجه گرفته ایم.امیدوارم تماشاگران حاضر در استادیوم و کسانی که بازی را می بینند بازی خوبی را ببینند.
سرمربی داماش درباره مشکلات مالی این تیم گفت:همه مردم ایران می دانند که ما سه سال است درگیر مشکلات مالی هستیم.این بار کار به جایی رسید که حتی ما قادر به سفر به تهران و رزرو هتل نبودیم.از عابدینی و تاج تشکر می کنم که به ما کمک کردند و تاج هزینه هتل را داد.امیدوارم مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بازی کنند.اگر مشکلات مالی نباشد،بازیکنان بهتر کار می کنند.امیدوارم هر چه سریعتر بدون مشکل شویم تا راحت تر بازی کنیم.
وی درباره اینکه بازیکنان داماش اورکت ورزشی ندارد گفت:مشکلات بازیکنان ما خیلی زیاد است و با سختی کار می کنند.آنها به عشق مردم رشت با مشکلات مبارزه می کنند تا بتوانند افتخارآفرینی کنند.ما امسال از اول فصل مشکل داشتیم و نمی توانستیم ارقام یک دست به بازیکنان بدهیم.پول هایی که پرداخت شد،برای تسویه سال 90 بود.سال 91 هنوز مانده و 92 هم که جای خود را دارد.
سرمربی داماش خاطرنشان کرد:من خودم از سال 90، تا به امروز 30 درصد از پولم را گرفتم و از سال 91،فقط 25 درصد گرفتم.پولی که این فصل به ما داده اند را می شود برای بدهی سال 90 گذاشت.
ناظمی تاکید کرد:ما در نیم فصل اول به اهداف مان رسیدیم.در نیم فصل دوم مشکلات مالی زیاد شد و نتوانستیم اردو داشته باشیم و در بارش شدید باران در رشت تمرین کردیم.در نیم فصل دوم بازی ها را با برد مقابل سایپا شروع کردیم و بعد در برابر ملوان با آن اتفاقات باختیم.به نظرم از نظر فنی خوب بودیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا یکی در میان نتیجه بگیریم.این هفته جلسه ای داریم تا مشکلات مالی مان رفع شود و حوادث گریبان ما را نگیرد.

دیدگاه‌ها