کد خبر : 1032191 | 08 دی 1392 ساعت 09:19 | 754 بازدید | 0 دیدگاه

مولنستین: از هواداران فولام عذر می‌خواهم

سرمربی اشکان دژاگه و یارانش در پی قبول شکست تحقیرآمیز در خانه هال سیتی از هواداران تیم فولهام عذرخواهی کرد.

مولنستین: از هواداران فولام عذر می‌خواهم
تیم فوتبال فولام شب گذشته (شنبه) در نوزدهمین هفته از رقابت‌‌های لیگ برتر انگلیس در خانه تیم هال سیتی با نتیجه 6 بر صفر باخت و متحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ این رقابت‌ها شد.
به گزارش تسنیم، رنه مولنستین، سرمربی فولام در واکنش به این باخت اظهار داشت: هم از خودم و هم از بازیکنان پرسیدم که چه اتفاقی افتاد اما این اتفاق چیزی بود که من اصلاً انتظار نداشتم رخ دهد به خصوص بعد از نتیجه خوبی که برابر نورویچ کسب کرده بودیم. ما به آسانی توپ را در میانه‌ میدان از دست می‌دادیم و نتیجه‌اش هم این شد که می‌بینید. می‌دانم در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم اما برنگشتن به بازی و قبول 3 گل در فاصله 7 دقیقه هم چیز قابل توجیهی نبود.
مولنستین افزود: در برخی از بازی‌های دیگری که من هدایت تیم را برعهده داشته‌ام ما نتیجه نگرفتیم در حالی که استحقاقش را داشتیم اما مطمئناً این بار حتی لیاقت نتیجه گرفتن را هم نداشتیم. باختن سخت است اما این چنین باختن برای هر بازیکن حرفه‌ای سخت‌تر. حالا نباید به عقب برگردیم و این شکست را مرور کنیم، چون در روز نخست سال جدید باید با وستهام روبه‌رو شویم.
سرمربی فولام در بازی که اشکان دژاگه، هافبک ایرانی خود را در ترکیب اصلی قرار داده بود و تا دقیقه 64 او را در زمین بازی نگه داشت، تیمش را با 6 تغییر نسبت به تیمی که نورویچ را شکست داد به میدان فرستاد.
او درباره دلیل این کار خود گفت: می‌دانستیم که انجام 2 بازی خارج از خانه در فاصله 3 روز کار سختی است و به همین خاطر سعی کردم از تمام نیروهایی که دارم به بهترین شکل استفاده کنم. ذره‌ای هم تردید نداشتیم که بازیکنانی که برای این بازی به میدان می‌فرستم می‌توانند نتیجه دلخواه را بگیرند اما گاهی فشردگی بازی‌ها برنامه‌های‌تان را برهم می‌زند. به هر حال هدف ما این است که در بازی بعدی به این شکست واکنش نشان دهیم و جبرانش کنیم اما لازم می‌بینم که بابت این شکست از هوادارانی که به خود زحمت دادند تا همراه تیم سفر کنند و آن را خارج از خانه تشویق کنند، عذرخواهی کنم.

دیدگاه‌ها