کد خبر : 1032397 | 11 دی 1392 ساعت 08:13 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تابش:چاره‌ای جز تعامل باشگاه‌ها و تیم‌ملی نیست

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هیچ وقت بحرانی که در رسانه‌ها از آن برای سپاهان یاد می‌شد را احساس نکردیم.

تابش:چاره‌ای جز تعامل باشگاه‌ها و تیم‌ملی نیست
مسعود تابش در گفت و گو با فارس در مورد وضعیت سپاهان گفت:‌خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است بازیکنان در دو مسابقه گذشته عالی کار کردند و توانستیم حریفان‌مان را شکست دهیم.
وی افزود: بازیکنان جوان ما عالی کار کردند و توانستند به خوبی خود را نشان دهند. مهدی شریفی، علی کریمی و... در دو مسابقه گذشته عالی بودند رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. مهاجم هلندی ما از 16 دی می تواند به میدان برود. همچنین سوکای از دیدار مقابل صبا پس از 7 ماه مصدومیت می‌تواند به میدان برود و محرم نویدی‌کیا نیز به زودی بهبود پیدا می‌کند.
قائم مقام باشگاه سپاهان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان بحران را به طور کامل پشت‌سر گذاشته است، تأکید کرد: هیچ وقت بحرانی که در رسانه‌ها برای سپاهان به کار برده می‌شد را احساس نکردیم به هر حال برای هر تیمی در مقطعی چنین مشکلاتی به وجود می‌آید. آیا منچستر که در مقطعی با مصدومیت بازیکنانش دچار افت شده بود باید گفت در بحران به سر می‌برد؟ منچسرسیتی نیز در ابتدای مسابقات امسال چنین وضعیتی داشت ما یک باشگاه هستیم که بخشی از فعالیت سپاهان را تیم فوتبال تشکیل می‌دهد. اکنون بهتر از گذشته در رده پایه فعالیت می‌کنیم و می‌بینیم که در هر رده چند بازیکن سپاهان حضور دارد. در همین تیم ملی زیر 22 سال امین جهان عالیان و یعقوب کریمی را داریم. آکادمی سپاهان بسیار فعال است و مطمئنیم که در آینده هزینه‌های ما کاهش پیدا خواهد کرد. ما در سال‌هایی با وجود عقب افتادن 11 امتیاز از صدر جدول توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و امسال نیز از این شانس برخورداریم. همچنین در آسیا نیز شانس موفقیت داریم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان مشکلی برای حضور بازیکنانش در تیم ملی زیر 22 سال دارد، عنوان کرد: جهان عالیان و کریمی دو بازیکن خوب ما هستند که نبودشان کار را سخت می‌کند ما از نیروی جوانی سپاهان به خوبی استفاده کردیم البته در این راستا باید تعامل خوبی صورت بگیرد. با توجه به اینکه چند مصدوم داریم اگر این بازیکنان هم بروند شرایط سخت می‌شود. تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اینکه در آسیا حضور ندارد کارش راحت‌تر از ما است اما باید تعامل خوبی با فدراسیون به وجود بیاید تا این مسئله به شکلی حل شود که نه باشگاه‌ها و نه تیم ملی متضرر نشوند.
تابش تأکید کرد: سپاهان همیشه تعامل خوبی با تیم ملی داشته است و تیم ملی برای‌مان دارای اهمیت است اگر از فدراسیون در این ارتباط سؤال کنید آنها حتماً این مسئله را تأیید می‌کنند که ما در تمام رده‌ها با فدراسیون فوتبال همکاری داشتیم. اکنون در کوران مسابقات قرار داریم و همه شرایط سپاهان را درک می‌کنند البته چاره‌ای نیست باید باشگاه‌ها و تیم ملی بایکدیگر کنار بیایند و تدبیر خوبی در این راستا اندیشه شود.
قائم مقام باشگاه سپاهان در پایان در مورد دیدار مقابل صبای قم تأکید کرد: با توجه به اینکه در خانه حریف به میدان می‌رویم کار سختی داریم در مسابقات لیگ هیچ رقیبی ساده نیست و مطمئناً‌ باید با تمام توان در این دیدار حاضر شویم.

دیدگاه‌ها