کد خبر : 1032775 | 15 دی 1392 ساعت 08:24 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: نفت بدشانس بود

مربی سابق نفت تهران معتقد است این تیم با بدشانسی نتوانست در دیدار برابر پرسپولیس به پیروزی برسد.

فریادشیران: نفت بدشانس بود
به گزارش ایپنا، ناصر فریادشیران پیشکسوت باشگاه پاس و مربی سابق نفت تهران در خصوص بازی جمعه تیم های نفت و پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: من پیش از این بازی هم گفته بودم که پرسپولیس کار آسانی برابر نفت نخواهد داشت، مخصوصا زمانی که صادقیان را در ترکیب خود ندارد. به نظر من در این بازی نفت تیم برتر میدان بود و با دوندگی بسیار فرصت خودنمایی را از بازیکنان پرسپولیس گرفت.
فریادشیران ادامه داد: کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و با انگیزه، برگ برنده نفت در بازی دیروز بودند. تیمی که تنها با ۷ میلیارد بسته شده بود توانست پرسپولیس ۲۵ میلیاردی را در زمین خود متوقف کند. فکر نمی کنم در این فصل تیمی به اندازه نفت در ۲ بازی رفت و برگشت تا به این اندازه پرسپولیس را تحت فشار گذاشته باشد.
مربی سابق نفت در خصوص عملکرد درخشان بیرانوند، دروازه بان جوان نفت ادامه داد: روزی که بیرانوند برای تست دادن به باشگاه نفت آمد به خوبی به یاد دارم. از همان موقع استعداد فوق العاده این جوان مشخص بود. شاید چند سالی زیر سایه سوشا مکانی و حبیب آشنا دیر به ترکیب اصلی نفت رسید اما مطمئن باشید اگر روند فعلی خود را حفظ کند و درگیر حاشیه ها نشود جزو یکی از ۳ دروازه بان اصلی ایران در جام جهانی برزیل خواهد بود.

دیدگاه‌ها