کد خبر : 1032819 | 15 دی 1392 ساعت 14:22 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مساوی گرفتن در زمین تراکتور کار سختی است

ریگی: بازیکنان نسل ما پتانسیل بالایی دارند

تیم فوتبال فجرسپاسی موفق شد در زمین تراکتور با نتیجه صفر – صفر با کسب یک امتیاز به شیراز برگردد.

ریگی: بازیکنان نسل ما پتانسیل بالایی دارند
در همین رابطه مسعود ریگی بازیکن این تیم می‌گوید: باور کنید تیم ما با اینکه جوان است و بعضی از مهره‌هایمان را از دست داده‌ایم پتانسیل بالایی دارد. مساوی گرفتن در زمین تراکتور واقعا کار سختی است که ما توانستیم این کار را انجام دهیم.
وی در ادامه می‌گوید: خیلی‌ها فجر را یکی از گزینه‌های سقوط می‌دانند اما ما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و با توجه به حضور یاوری که هر روز بر سر تمرین به ما انگیزه و روحیه می‌دهد این کار ممکن است.
وی در پایان می‌گوید: ما بازی‌های سختی را در پیش رو داریم و خودمان می‌دانیم هر بازی حکم پلی‌آف را دارد. ما باید همگی تلاش کنیم تا با کمک خدا و هوادارانمان بتوانیم تیم فجر را در لیگ برتر نگه داریم تا شیراز کماکان یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.
بازیکن جوان و آینده دار فجر در مورد دعوت شدنش به تیم ملی امید و اوضاع این تیم گفت : آقای منصوریان تیم خوبی را دور هم جمع کرده بود . حیف که بعضی از باشگاه ها همکاری لازم را نداشتند . اما امیدوارم افاضلی با همین مهره ها بتواند تیم را قهرمان کنند . نبودن صادقیان و مسلمان مطمئناً به تیم ضرر خواهد زد اما باور کنید بازیکنان نسل ما پتانسیل بالایی دارند و این را در بازی با عمان نشان خواهیم داد .

دیدگاه‌ها