کد خبر : 1033360 | 21 دی 1392 ساعت 09:16 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی در لس آنجلس تیم می‌بندد

ایران علاوه بر داشتن بازیکن شاغل در سایر کشور ها در سرتاسر جهان یکی دو لژیونر هم به عنوان سرمربی دارد.

یزدانی در لس آنجلس تیم می‌بندد
داریوش یزدانی مربی جوان ایرانی، بازیکن سابق استقلال، تیم ملی و بایرن لورکوزن حالا در ینگه دنیا به عنوان سرمربی در لیگ یو اس ال پرو با تیم لوس انجلس بلو در لیگ آمریکا توانست یک فصل نسبتا موفق را پشت سر بگذارد و حالا در آستانه پیش فصل سخت مشغول بستن تیمش است.
به گزارش سایت گل، یزدانی در مورد شرایط تیمش می‌گوید:« بازی‌های ما به تاریخ عید نوروز شروع می‌شود و از آنجایی که دو تیم به این لیگ اضافه شده‌اند بازی‌ها طولانی‌تر شده و 8 ماه لیگ ما طول می‌کشد. نحوه بازی‌ها به گونه‌ای است که دو بازی در خانه و دو بازی در خارج از خانه برگزار می‌شود چرا که به خاطر دوری مسافت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها این کار را کرده‌اند. ما مشغول جذب بازیکنان مورد نیازمان هستیم و می‌خواهیم امسال بتوانیم با کسب موفقیت به هدفمان برسیم.»
وی در مورد لیگ ام ال اس و یو اس ال می‌گوید:« لیگ ام ال اس لیگ ستاره‌هاست و مهمترین لیگ آمریکاست و فدراسیون این کشور به شمار می‌رود اما لیگ یو اس ال هم لیگ معتبری است و می‌توان گفت بعد از ام ال اس اعتبار زیادی دارد. از این لیگ هیچ تیمی صعود نمی‌کند و هیچ تیمی هم سقوط نمی‌کند. در این لیگ از یک میزان معین شما نمی‌توانید هزینه کنید و بازی‌ها هم تحت نظارت فدراسیون برگزار می‌شود.»
داریوش یزدانی در پایان می‌گوید:« آقای منصوری چندین جلسه را برای آماده‌سازی تیم برگزار کرد، بودجه و هزینه‌های تیم را مشخص کرد و حالا امید داریم که بتوانیم در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم.»

دیدگاه‌ها