کد خبر : 1033940 | 26 دی 1392 ساعت 17:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی:تا یکشنبه در مورد ماندنم تصمیم می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه خیلی تحت فشار هستم، گفت: تا یکشنبه در مورد ماندنم در داماش تصمیم می‌گیرم.

ناظمی:تا یکشنبه در مورد ماندنم تصمیم می‌گیرم
 افشین ناظمی بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پس از شکست داماش گیلان در مقابل فجر شهید سپاسی اظهار کرد: به نظر من اگر بیست دقیقه نخست توپ‌هایمان گل می شد پیروز میدان بودیم.
وی با بیان اینکه مقابل فجر بسیار بدشانس بودیم، افزود: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و توپ‌های داماش امروز وارد دروازه فجر سپاسی نشد.
به گزارش تسنیم، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان وضعیت مالی بر همه مسائل داماش غلبه کرده است، گفت: امروز بازی را خوب شروع کردیم ولی تمام تلاش خود را انجام دادیم و در مقابل فجر شکست خوردیم.
ناظمی با بیان اینکه داماش در شرایط سختی قرار داریم، تصریح کرد: خیلی تحت فشارم و کار کردن در داماش برای من خیلی سخت شده و تلاش می‌کنم با صحبت با مدیرعامل داماش در مورد آینده تصمیم بگیرم.
وی با بیان اینکه تا یکشنبه در مورد ماندنم در داماش تصمیم می‌گیرم،‌ خاطرنشان کرد: اگر کار به جایی برسد که صلاح فوتبال رشت باشد، از تیم فوتبال داماش گیلان استعفا می‌دهم، شرایط مالی داماش را زمین‌گیر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه در ساختار دفاعی مشکل داشتیم، افزود: وقتی گل می‌خوریم ساختار تیمی ما بهم می‌خورد و بارها در این مورد با بازیکنان صحبت کرده‌ام.
ناظمی با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط سرمربی داماش شدم، تأکید کرد: داماش ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند با تزریق مالی بهبود یافته و به شرایط مطلوب برسد.
وی افزود: داماش در لیگ‌برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند.

دیدگاه‌ها