کد خبر : 1034012 | 27 دی 1392 ساعت 12:18 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی در داماش گیلان ابقا شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان گفت: از سوی امیرعابدینی، علی نظرمحمدی به عنوان مشاور فنی باشگاه داماش انتخاب شد.

ناظمی در داماش گیلان ابقا شد
پس از پنجمین شکست متوالی داماش گیلان، آنهم در خانه و در برابر تیم انتهای جدولی فجرسپاسی، بلافاصله یک جلسه اضطراری در محل باشگاه داماش گیلان برگزار شد.
به گزارش تسنیم، در این جلسه که تا بامداد جمعه به طول انجامید، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه، عبدالله مرغوب مشاور فنی و مربی باشگاه، حسین قلی‌زاده سرپرست، افشین ناظمی سرمربی داماش، علی نظرمحمدی، مازیار ربیعی‌فر و کولیوند مربیان داماش حضور داشتند تا در رابطه با اتفاقات پیش آمده تصمیم گیری شود.
مدیر رسانه‌ای داماش گیلان در مورد اتفاقات پیش آمده در این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: عابدینی به شدت از نحوه عملکرد کادر فنی و بعضی از بازیکنان جوان تیم انتقاد کرده و نکات مختلفی را در رابطه با چگونگی هدایت تیم عنوان کرد و در ادامه از نظرات کادرفنی مطلع شد.
علی احمدی‌سراوانی افزود: پس از این جلسه تصمیماتی گرفته شد تا به برون رفت باشگاه از این شرایط خاص، کمک شود.
وی گفت: عبدالله مرغوب از سمت فعلی خود در کادر فنی بزرگسالان کنار گذاشته شد و به عنوان مدیریت تیم‌های پایه منصوب شد.
مدیر رسانه‌ای داماش گیلان تصریح کرد:علی نظرمحمدی بعد از این به عنوان جایگزین مرغوب به عنوان مشاور فنی داماش منصوب شد.
احمدی‌سراوانی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه داماش اعلام کردند به علت احترام به بخشی از هواداران تیم که خواهان این هستند که ناظمی همچنان به کارش ادامه دهد بار دیگر این خواست هواداران احترام گذاشته می‌شود و فرصت مجددی به ایشان داده می‌شود.
وی تأکید کرد: امیدواریم تمامی عزیزان به ویژه بازیکنان داماش مانند گذشته در حراست و حفاظت از تیم محبوب شهرباران تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

دیدگاه‌ها