کد خبر : 1035109 | 07 بهمن 1392 ساعت 15:35 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: از یک ماه قبل اخراج شده بودم

سرمربی برکنار شده داماش که از نحوه اخراجش به شدت ناراحت است می‌گوید امیر عابدینی از پنج هفته گذشته کارهایی انجام داده که منجر به باخت‌های متوالی تیم شده است.

ناظمی: از یک ماه قبل اخراج شده بودم
افشین ناظمی درباره اخراجش از تیم داماش گیلان بعد از باخت مقابل صبای قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: من از یک ماه پیش و بعد از باخت به فولاد خوزستان اخراج شده بودم. به هر حال باید یک نفر در این تیم قربانی می‌شد که قرعه به نام من افتاد! عابدینی می‌گوید پنج هفته است نزدیک تیم نشده اما من عکس این قضیه را می‌گویم. داماش دقیقا در همین پنج هفته ضربه خورد.
وی ادامه داد: عابدینی یک روز مصاحبه کرد گفت از داماش می‌روم. یک روز دیگر گفت تیم منحل می‌شود. یک روز گفت پول نمی‌دهیم. خود او بود که به بازیکنان گفت به تمرین نیایید، من پشتتان هستم. پس خودش خواست کسانی که به تمرین نیامدند را اخراج کنیم. همه این اتفاقات را در کنار بی‌پولی تیم بگذارید تا به دلیل ناکامی داماش برسید. ما مشکل فنی هم داشتیم و نمی‌توان منکر آن شد ولی عابدینی خودش به تیم ضربه زد.
سرمربی پیشین داماش همچنین خاطرنشان کرد: باز کردن مشکلات تیم دیگر درست نیست. الان مهم این است که داماش در لیگ بماند. من و عابدینی مهم نیستیم. ولی ما با امکانات کمی که داشتیم لیگ را شروع کردیم و نتایج بدی هم نگرفتیم. چند بازیکن اصلی در ابتدای لیگ و همچنین نیم فصل از ما جدا شدند ندارد ولی ادامه دادیم و بازیکنی نگرفتیم. ما تنها به خاطر تیم شهر و مردم در تیم ماندیم تا اینکه مشکلات مالی باعث عذاب روحی بازیکنان شد! همه این مسائل باعث شد بی‌اعتمادی به وجود آید.
ناظمی با بیان اینکه نسبت به نحوه کنار گذاشتن از تیم ناراحت است، مطرح کرد: هر کسی بگوید به خاطر اخراج از تیمی ناراحت نیست دروغ گفته است. ولی من تا دیروز مربی داماش بودم و از امروز طرفدارش هستم. هر کاری هم از دستم برآید برایش انجام خواهد داد. از همه طرفداران، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات و فنی تیم هم که به من کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم در شش هفته مانده بهترین نتایج را بگیرد. من سال قبل در 6 هفته پایانی به داماش آمدم و امسال هم در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل اخراج شدم.

دیدگاه‌ها