کد خبر : 1035434 | 11 بهمن 1392 ساعت 12:49 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ترابیان به اظهارات کیروش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر لازم نیست یکی مسئولیت این موضوع را قبول کند و ما اصلا به لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رویم.

واکنش ترابیان به اظهارات کیروش
محمد ترابیان در مورد انتقاداتی که کی‌روش از صحبت‌های زلاتکو کرانچار و باشگاه سپاهان داشت، عنوان کرد: همانطور که گفتم فدراسیون با مسئولیت خودش اعلام کند که ما اصلا به آسیا نرویم اگر قرار است بدون بازیکنان ملی‌پوش به لیگ قهرمانان آسیا برویم اصلا در این بازی‌ها حاضر نشویم بهتر است.
به نقل از فارس، وی در مورد لغو اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: دلیل این مسئله را نمی دانم. فکر نمی کنم لغو این اردو به خاطر بازیکنان ملی پوش ما باشد چرا که ما اصلا هنوز درخواستی در مورد آزاد شدن بازیکنانمان برای تیم ملی نداشتیم. اینکه بدون درخواست از ما و شنیدن جواب مثبت یا منفی ما تصمیمی گرفته باشند منطقی نیست. هیچ نامه ای به ما نرسیده که اصلا تقویم تیم ملی را بدانیم.
مدیرعامل سپاهان در مورد انتقادات کارلوس کی‌روش به زلاتکو کرانچار گفت: ما بازیکن می‌دهیم آیا کویت، قطر و تیم های اروپایی هم بازیکن می‌دهند؟ برای اردو خارج از برنامه فیفا آیا کشورهای دیگر هم بازیکن می‌دهند یا اینکه فقط دیوار کوچک تر از ما پیدا نکردند.
وی در مورد اینکه کی‌روش گفته زدن یک گل در جام جهانی خیلی بهتر از چند برد در لیگ قهرمانان آسیا است، عنوان کرد: این نظر آقای کی‌روش است. اگر نظر کی‌روش نظر فدراسیون هم هست رسما بگویند تا ما در این مسابقات شرکت نکنیم و الکی هزینه نکنیم. هزینه یک سفر ما به کشورهای عربی حدود 100 میلیون است. آیا باید انقدر هزینه کنیم و سپس نتیجه نگیریم. آنوقت چه کسی به ما جواب می‌دهد. فدراسیون بگوید ما در مسابقات شرکت نمی‌کنیم اما مسئولیت این مسئله را قبول کنند. هرچیز از مقیاس خودش قابل سنجش و بررسی است ما نمی توانیم بدون بررسی بگویم یک گل در جام جهانی از برد در لیگ قهرمانان آسیا با ارزش تر است. ما هم در آسیا و هم در جام جهانی مورد قضاوت قرار می‌گیرم. اگر فدراسیون نظر کی‌روش را تائید می‌کند بگویند تا به آسیا نرویم! فکر نمی‌کنم نظر فدراسیون همان نظر کی‌روش باشد
ترابیان در مورد اینکه آیا واقعا حاضر می‌شوند به لیگ قهرمانان آسیا نروند، عنوان کرد: ما تسلیم هستیم. این مسئله را اعلام کنند نظر کی‌روش برای ما تصمیم گیرنده نیست بلکه نظر فدراسیون برای ما تصمیم گیرنده است.
وی در مورد اینکه چرا جلسه‌ای برای بررسی این مسائل گذاشته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اصلا هیچ جلسه ای نمی‌گذارند بدون گذاشتن جلسه هماهنگی مصاحبه می‌کنند. ما نه تقویم اردوها و تقویم بازی‌های دوستانه تیم ملی را نمی‌دانیم.

دیدگاه‌ها