کد خبر : 1035532 | 11 بهمن 1392 ساعت 20:16 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین شکست دبیری در روز اخراج شمسایی؛

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال دبیری تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماهان تندیس قم شکست خورد.

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال
 هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار انجام شد. از مهمترین اتفاقات این هفته شکست تیم‌های صدرنشین و دومی جدول بود. دبیری در این هفته اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. شاگردان وحید شمسایی در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماهان تندیس قم با نتیجه 5 بر 3 شکست خوردند. در جریان نیمه اول این دیدار زمانی که بازی یک بر یک بود شمسایی نسبت به صحنه‌ای که داور اعلام خطا نکرد اعتراض داشت که در ادامه همان توپ منجر به گل دوم ماهان شد. اعتراضات کاپیتان دبیری ادامه داشت تا اینکه داور کارت زردی به او نشان داد. زمانی که نیمه اول به پایان رسید شمسایی باز هم به داور اعتراض می‌کرد که این امر باعث شد کاپیتان دبیری کارت زرد دوم را دریافت کند و از زمین بازی اخراج شد. در نیمه دوم شمسایی اصرار داشت تا در کنار زمین به هدایت بازیکنانش بپردازد اما داور مانع این کار او شد.
به نقل از فارس، پس از پایان این بازی درگیری شدیدی بین مسئولان دبیری و نیروی انتظامی صورت گرفت که همین امر باعث شد تا کادرفنی و مسئولین این تیم به کلانتری بروند اما پس از مدتی این موضوع حل شد.
در دیگر دیدار تیم رده دومی حفاری مقابل شهیدمنصوری قرچک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. منصوری با این برد 37 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.
گیتی‌پسند هم با نتیجه 5 بر 4 مقابل شهرداری تبریز به برتری رسید تا 40 امتیازی شود و به رده دوم جدول بازگردد. فاصله امتیازی شاگردان رضا لک با دبیری 6 امتیاز شد.
نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:
راه ساری 3 – تاسیسات دریایی 4؛ نتیجه رفت: پیروزی 2 بر یک تاسیسات دریایی
شهرداری ساوه صفر – زمزم اصفهان صفر؛ نتیجه رفت: تساوی یک بر یک
میثاق تهران 2 – هلال احمر تبریز 2؛ نتیجه رفت: برد 4 بر 2 هلال احمر
شهید منصوری 2 – حفاری اهواز یک؛ نتیجه رفت: پیروزی 3 بر 2 منصوری
ماهان تندیس 5 – دبیری تبریز 3؛ نتیجه رفت: برد 5 بر 3 دبیری
گیتی پسند 5 – شهرداری تبریز 4؛ نتیجه رفت: برد 3 بر 2 شهرداری تبریز
فرش آرا مشهد 2 –پتروشیمی ماهشهر 4؛ نتیجه رفت: برد 6 بر 2 فرش‌آرا

دیدگاه‌ها