کد خبر : 1035673 | 13 بهمن 1392 ساعت 09:31 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت سیدورف با وجود توقف در سن سیرو

سرمربی میلان با وجود تساوی برابر تورینو از عملکرد تیمش راضی است.



رضایت سیدورف با وجود توقف در سن سیرو
میلان در هفته‌ بیست و دوم رقابت‌های سری A با تساوی یک بر یک برابر تورینو در سن سیرو متوقف شد.
کلارنس سیدورف، سرمربی هلندی میلان از این تساوی خانگی راضی است. او قول داد که تیمش در دیدارهای آینده عملکرد بهتری از خود نشان دهد.
سیدورف که به دنبال نتایج ضعیف میلان در فصل جاری جایگزین ماسیمیلیانو آلگری شد، گفت: قبل از این دیدار به بازیکنان گفتم که شاگردان وینتورا بسیار منظم بازی می‌کنند. در دیدار امشب به خوبی این موضوع برای ما ثابت شد. ما تا حدودی در این دیدار صبور بودیم و خواستیم با سبک همیشگی خود به دروازه‌ حریف نزدیک شویم. با پیروزی فاصله چندانی نداشتیم، اما فرصت‌های زیادی را یکی پس از دیگری از دست دادیم. وقتی تورینو در نیمه دوم از لاک دفاعی خود خارج شد بازی میلان هم بهتر و روان‌تر شد.
او افزود: امانوئلسون و ماتیا دیچلو در خط دفاعی نمایش بسیار خوبی داشتند. نقاط مثبت زیادی در بازیکنانم در دیدار امشب دیدم. باید این نقاط را تقویت کنیم و در دیدارهای آینده بازی بهتری را به نمایش گذاریم. من از عملکرد شاگردانم در این دیدار راضی هستم. میلان می‌تواند در دیدارهای آینده بازی بهتری را به نمایش گذارد.
سیدورف درباره این سوال که چرا نایجل دیونگ را از ابتدا به بازی نفرستاد این گونه پاسخ داد: من مشکلی با نایجل ندارم. او در دیدارهای قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت. نایجل در دیدار امشب هم وقتی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت، بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت. اما من می دانستم که مونتاری و مونتولیو در میانه میدان کارایی بهتری دارند به همین خاطر تصمیم گرفتم که در نیمه اول به دیونگ استراحت دهم. او در دیدارهای آینده بازیکنی تاثیرگذار برای میلان خواهد بود.
تک گل میلان را در این دیدار عادل رامی، مدافع فرانسوی این تیم در دقیقه‌ 49 به ثمر رساند. سیدورف درباره عملکرد رامی، گفت: رامی توانایی‌های بسیار بالایی دارد. او بازیکنی فوق‌العاده‌ مهم و تاثیرگذار برای میلان به شمار می‌آید و باعث شده تا خط دفاعی تیم ما قوی‌تر از قبل شود. با این حال او هنوز تازه به جمع ما اضافه شده و برای سازگاری با فوتبال ایتالیا به زمان بیشتری نیاز دارد. خوشحالم که چنین بازیکن خوبی را در اختیار داریم.
میلان با توقف برابر تورینو 29 امتیازی شد و موقتا به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد. در جدول رده‌بندی یوونتوس با 56 امتیاز صدرنشین است، رم با 50 و ناپولی با 44 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

دیدگاه‌ها