کد خبر : 1036271 | 19 بهمن 1392 ساعت 13:20 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی: شناخت کافی را از استقلال داریم

مربی تیم سایپا گفت: ما در بازی های زیر 22 سال کاوه رضایی را در اختیار تیم ملی قرار دادیم ولی خیلی از تیم ها بازیکنانشان را ندادند.

فنایی: شناخت کافی را از استقلال داریم
به گزارش اوج، داوود فنایی که روز شنبه به جای انگین فیرات در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در سازمان لیگ حضور یافته بود عنوان کرد:خدا را شکر در هفته گذشته علی رغم اینکه هوامساعد نبود اما تمرینات خوبی را به جز چهارشنبه برگزار کردیم.با مساعدت کارکنان زحمتکش سایپا،زمین تمرین ما آماده شد و برای این بازی نه محروم داریم و نه مصدوم و آماده بازی با استقلال هستیم.
وی ادامه داد: استقلال در صدر جدول است و کادر فنی بسیار قوی دارد.شناخت کافی را از این تیم داریم.استقلال در صدر است و بازی حساسی با این تیم داریم.شرایط به شکلی است که اگر استقلال در این بازی سه امتیاز را نگیرد ازکورس عقب می افتد و به همین دلیل بازی حساسی برای این تیم است.چون رقبای استقلال هم به دنبال این بازی هستند.
مربی سایپا درباره تعطیلی لیگ برتر در اسفند ماه و اینکه این مساله به نفع تیمش است یا به ضرر این تیم گفت: من نمی توانم بگویم به نفع ماست یا به ضرر ما.این تصمیم فدراسیون فوتبال است که به خاطر لیگ قهرمانان آسیا است.ما در بازی های زیر 22 سال کاوه رضایی را در اختیار تیم ملی قرار دادیم ولی خیلی از تیم ها بازیکنانشان را ندادند.الان هم تصمیمی که گرفته شده است و تابع هستیم.
فنایی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در پاسخ به این پرسش که آیا انگیزه این را دارد که استقلال را متوقف کند تا شانس قهرمانی سرخپوشان بالاتر برود گفت:من دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم.ما سه دروازه بان خوب به نامهای صادقی،اخباری و مهدی خانی داریم که هر سه خوب هستند.یک سری مشکلات داریم که برای فصل آینده سعی می کنیم تقویت شویم.

دیدگاه‌ها