کد خبر : 1036583 | 22 بهمن 1392 ساعت 13:44 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ثابتی: امنیت شغلی می‌خواستم

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر مربی تراکتورسازی می‌شدم سال بعد نمی‌توانستم بازی کنم، به همین خاطر امنیت شغلی می‌خواستم.

ثابتی: امنیت شغلی می‌خواستم
مهدی ثابتی در گفت‌وگو با فارس، در مورد عدم پذیرش پیشنهاد حضور در کادر فنی تراکتورسازی گفت: زمانی این مسئله اعلام شد که بنده در کربلا حضور داشتم. وقتی به ایران بازگشتم با من تماس گرفتند و گفتند برای صحبت به هتل محل اردوی تراکتورسازی بروم. به من پیشنهاد شد 2 ماه به عنوان کمک مربیگری دروازه‌بانان این تیم را برعهده بگیرم.
وی افزود: من می‌خواستم سال بعد فوتبال بازی کنم و اگر اکنون به جرگه مربیان وارد می‌شدم دیگر نمی‌توانستم این فعالیت را انجام دهم. از مسئولان تراکتورسازی خواستم به من امنیت شغلی بدهند تا سال بعد نیز در پست خود باقی بمانم. من حتی حاضر هستم در دو ماه پیش رو به صورت مجانی در باشگاه تراکتورسازی به خاطر هواداران خوب این تیم فعالیت کنم اما باید امنیت شغلی برای من وجود داشته باشد. کاری ندارم که مربی و بازیکن شرط کرده‌اند هیچ کدام از گلرهای سال قبل تراکتورسازی نباشند. کار خودم را ادامه می‌دهم و به این مسائل فکر نمی‌کنم.
ثابتی در ادامه تأکید کرد: طرفدار پر و پا قرص تراکتورسازی هستم. مطمئنا اگر بتوانم به کرمان می‌روم و تماشاگر بازی تراکتورسازی می‌شوم تا به امید خدا این تیم قهرمان شود.
وی در پایان گفت: هنوز طلبم را از سال قبل دریافت نکرده‌ام اما به خاطر مردم تبریز و تونی اولیویرا همه کار می‌کنم. افراد زیادی هستند که از علاقه من به تراکتورسازی باخبرند و حاضرم برای این تیم هر کاری که می‌توانم انجام دهم اما شرایطی به وجود آمد که این مسئله اتفاق نیفتاد

دیدگاه‌ها