کد خبر : 1057828 | 05 اسفند 1392 ساعت 17:39 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: باید مقابل چلسی بجنگیم

هافبک ایرانی فولام پیش از رویارویی روز شنبه آینده مقابل چلسی تاکید کرد باید مقابل آنها روحیه جنگندگی‌شان را نمایش دهند.

دژاگه: باید مقابل چلسی بجنگیم
اشکان دژاگه در دیدار روز شنبه فولام در زمین وست برومویچ موفق شد با شوتی زمینی از داخل محوطه جریمه حریف، گل نخست بازی را به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دیدار بعدی فولام روز شنبه در کریون کاتج مقابل چلسی خواهد بود. دژاگه پیش از این دیدار از هم‌تیمی‌هایش خواسته روحیه جنگندگی خود را نشان دهند.
به نقل از فارس، دژاگه که دومین سال حضور خود در فولام را تجربه می‌کند در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه فولام گفت: گل خوبی زدم. توپ به سمت من آمد و از اینکه توانستم آن را تبدیل به گل کنم خوشحالم. مقابل تاتنهام هم گل زدم اما درست همانند آن دیدار نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم تا به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم نیمه نخست و 10 تا 15 دقیقه از نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم اما پس از آن وست بروم رو به جلو حرکت کرد. آنها بازیکنان و به خصوص مهاجمان قدرتمندی دارند. به همین خاطر دفاع کردن مقابل آنها کار ساده‌ای نبود. فکر می‌کنم با کمی شانس می‌توانستیم نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم. اکنون باید روی دیدار بعدی با چلسی تمرکز کنیم. دیدار سختی خواهد بود. باید هر هفته سخت تلاش کنیم تا همواره آماده باشیم.
فولام در زمین خانگی میزبان چلسی خواهد بود. این در شرایطی است که هر دو تیم به دلایل مختلف به امتیازهای این دیدار به شدت نیاز دارند. چلسی در حال نزدیک شدن به نخستین قهرمانی خود از سال 2010 است و فولام هم می‌داند که امتیاز گرفتن از این دیدار می‌تواند به بقای آنها در لیگ برتر کمک زیادی کند.
دژاگه در این خصوص هم گفت: مقابل چلسی همه باید عملکرد خوبی داشته باشند. این یک دیدار بزرگ برای بازیکنان و هواداران است. چلسی در این فصل بار دیگر تیم خوبی شده و به امتیازهای این دیدار نیاز دارد. ما نیز برای امتیازهای این دیدار می‌جنگیم. باید ببینیم چه پیش می‌آید.
رویارویی با شاگردان ژوزه مورینیو در روز شنبه نخستین دیدار خانگی فلیکس ماگات از زمان به دست گرفتن هدایت فولام است. اشکان دژاگه در ولفسبورگ نیز زیر نظر ماگات کار کرده و با این تیم در فصل 2009-2008 به تنها عنوان قهرمانی تاریخ باشگاه رسید.
دژاگه در مورد ماگات هم گفت: او را مدت زیادی است که می‌شناسم. پیش از رویارویی با وست بروم در طول هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه جلسه‌های تمرینی خوب بودند. باید در هفته پیش رو هم همین روند را پیش بگیریم و منتظر بمانیم و ببینیم مقابل چلسی چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها