کد خبر : 1058538 | 13 اسفند 1392 ساعت 09:28 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

چک، مرد سال فوتبال چک برای هفتمین بار

سنگربان چلسی به عنوان «مرد سال فوتبال چک» در سال 2013 انتخاب شد. این برای هفتمین بار است که او چنین افتخاری را به دست می‌آورد.


چک، مرد سال فوتبال چک برای هفتمین بار
پتر چک، سنگربان چلسی در سال 2013 نمایش خوبی با آبی پوشان لندن داشت. فدراسیون فوتبال چک این دروازه‌بان با تجربه را برای ششمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن این کشور انتخاب کرد.
سنگربان چلسی برای انتخاب "مرد سال " فوتبال چک در سال 2013 با توماس روزیسکی، هافبک آرسنال و ولادیمیر داریدا، ستاره فرایبورگ آلمان رقابت داشت، اما در نهایت موفق شد با پشت سر گذاشتن این دو بازیکن برای ششمین بار پیاپی و هفتمین بار در طول دوران بازیگری خود به عنوان بهترین بازیکن کشورش انتخاب شود.
دروازه‌ چک 31 ساله در 28 بازی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است، تنها 22 بار باز شده است و همین مساله باعث شده تا چلسی در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. این در حالی بود که در آغاز شاگردان ژوزه مورینیو اختلاف زیادی با صدر جدول رده‌بندی داشتند.
سنگربان چلسی پس از دریافت جایزه "مرد سال فوتبال" کشورش، گفت: این پاداش عملکرد خوبم در سال 2013 است. باید این را بگویم انتظار ندارم که هر سال این جایزه به من برسد. برای موفقیت چلسی و تیم ملی کشورم نهایت تلاشم را خواهم کرد.
چک از سال 2004 تاکنون در چلسی بازی می‌کند. او پس از نخستین فصل حضورش در این تیم به عنوان "مرد سال فوتبال" چک انتخاب شد. این جایزه از سال 2008 تا الان به کسی جز سنگربان چلسی نرسیده است.
این دروازه‌بان با تجربه 106 بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده است. او در جام جهانی 2006 آلمان از دروازه چک دفاع کرد.

دیدگاه‌ها